دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 12:27
کارگاه آموزشی «نقد فرق و نحله‌های انحرافی» در واحد اسلامشهر‎ برگزار می‌شود

ارتقای توانمندی استادان برای مقابله با فرق ضاله و نحله‌های انحرافی/ جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های انحرافی در بین اقشار مختلف

کارگاه آموزشی «نقد فرق و نحله‌های انحرافی» ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و مسئولان ادارات شهرستان اسلامشهر به مدت دو روز با حضور استاد برجسته حوزه و دانشگاه در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 59471

به گزارش خبرنگار آنا، کارگاه آموزشی «نقد فرق و نحله‌های انحرافی» به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و نیز مسئولین ادارات شهرستان اسلامشهر به مدت ۱۶ ساعت در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر برگزار می‌شود.


حجت الاسلام والمسمین دکتر داود کمیجانی کار‌شناس و استاد دانشگاه فرق و مذاهب و مدرس کارگاه آموزشی «نقد فرق و نحله‌های انحرافی» واحد اسلامشهر؛ در این کارگاه آموزشی که با هدف ارتقاء توانمندی اساتید برای مقابله با فرق ضاله و نحله‌های انحرافی؛ همچنین جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های انحرافی در بین اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار می‌شود؛ علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر حاضران با ادیان الهی، آشنایی با فرقه‌های مختلف اعم از کلامی و غیرکلامی؛ و چگونگی شکل گیری تفکر سلفی و جریان‌های گوناگون آن؛ شرکت کنندگان را با عناوین و سرفصل‌های متعددی همچون «آشنایی با مبانی فکری وهابیت»، «شیوه‌های تبلیغ وهابیت» و... آشنا نموده و به پرسش‌ها و شبهات موجود در این زمینه پاسخ می‌دهد.


دورِ اول این کارگاه آموزشی دو روزه؛ امروز یکشنبه سیزدهم دی در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر درحال برگزاری بوده و دورِ دوم آن نیز یکشنبه هفته آتی (بیستم دی ) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته