دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 11:58

نماینده میرزاده در تشکل‌های اسلامی سیاسی استان اصفهان معرفی شد

طی مراسمی و با حضور نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید دوازده امامی عضو هیأت علمی گروه برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) به عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی استان اصفهان معرفی شد.
کد خبر : 59451

به گزارش خبرنگار آنا، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ابتدای این برنامه با تبیین جایگاه استان اصفهان در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور و وجود تشکل‌های سیاسی فرهنگی پر قدرت در این استان ‌گفت: جنبش دانشجویی باید با حفظ نشاط و شادابی خود فعالیت‌های خود را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و در چهارچوب قانون اساسی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گسترش دهد.


حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی افزود: امروز باید بیش از پیش به سیاست، دوست شناسی و تبری و تولی توجه داشته باشیم چرا که دشمن با جنگ نرم فضای فرهنگی ما را مسموم و آلوده کرده است.


وی با توجه به بیان مقام معظم رهبری که فرموده اند؛ دانشجو باید سیاسی و انقلابی باشد و درک زمان داشته باشد، اظهار کرد: تمام فعالیت‌های تشکلها باید در دانشگاه به‌صورت کرسی آزاد انجام گیرد و البته برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکل ها باید تحت نظر هیئت نظارت باشد.


مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: از آفات فعالیت های دانشجویی برگزاری اردوهای مختلط است که از نظر همه مراجع حرام و نباید هیچ اردوی مختلطی انجام گیرد.


وی با توجه به فعالیت های علمی و تحقیقاتی کشور گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی چهره آبرومندی در حوزه علم و دانش کشور است و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان که با مدیریت دکتر فروغی منشاء افتخارات زیادی بوده اند و رشته دندان پزشکی این دانشگاه که بیش از پانزده سال است در بین دانشگاه های کل ایران چه آزاد و چه دولتی، رتبه اول آورده است.


فروغی: تشکل ها علاوه بر برگزاری به موقع انتخابات تشکیلاتی اعضای شورای مرکزی، فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی خود را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و در چارچوب قانون اساسی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ارتقا داده و از تفرقه و کم کاری درحوزه فعالیت خود بکاهند

میردامادی با تبریک انتصاب دکتر دوازده امامی افزود: خوشحالیم اگر عزیزی می رود عزیز دیگری می آید ما از آقای شجاعی خاطره‌های خوبی داریم تعهد ایشان و عملکرد قانونی ایشان جدا رضایت بخش بود ولی امروز خدا را شکر می‌کنیم که یک شخصیت دینی انقلابی دیگر دکتر دوازده امامی این مسئولیت مهم را به دست می‌گیرد.


در این برنامه که احمدعلی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان و کریمیان و محمودی نیا از سازمان مرکزی دانشگاه و تعدادی از رؤسا و معاونان فرهنگی واحدهای استان حضور داشتند، احمدعلی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک به دوازده امامی گفت: دانشگاه باید رو به جلو حرکت کند، به روز باشد و دانشجو باید در آن تحرک و نشاط لازم را داشته باشد.


فروغی افزود: تشکل ها علاوه بر برگزاری به موقع انتخابات تشکیلاتی اعضای شورای مرکزی، فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی خود را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و در چارچوب قانون اساسی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ارتقا داده و از تفرقه و کم کاری درحوزه فعالیت خود بکاهند.


وی اظهار کرد: در دانشگاه باید رسالت فرهنگی، علمی، اقتصاد و پژوهش همه باهم دیده شوند و این حوزه ها به هیچ وجه منفک از یکدیگر نمی باشند، تشکلها باید در دانشگاه پویا باشند و به نظر من بهترین پل ارتباطی میان دانشجو و تشکل ها می تواند اساتید باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تقدیر از توانمندی های دوازده امامی گفت: او رشد یافته در همین واحد دانشگاهی است که این امر افتخاری ارزشمند برای ماست.


در ادامه برنامه دکتر دوازده امامی طی سخنانی گفت: تشکلهای سیاسی دانشجویی فعال دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سراسر کشور برای پویایی هر چه بیشتر جنبش دانشجویی در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی مورد حمایت مادی و معنوی دانشگاه هستند.


وی با تبیین وظایف هیأت نظارت ابراز کرد: وظیفه هیات نظارت بر تشکل‌ها هم نظارتی است و هم رسیدگی به تخلفات و قرار است در برنامه‌های آتی بر عمکرد تشکلهای استان نظارت بیشتری صورت بگیرد،


همچنین در این جلسه دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هر کدام بطور جداگانه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی تشکل متبوع خود، به تحلیل فضای موجود در عرصه فعالیت‌های سیاسی استان پرداخته، مشکلات موجود در بستر فعالیت‌های سیاسی در استان و دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته