دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

منصور قنبرزاده: مبعلی و امیری به هیچ وجه فروشی نیستند/ در مورد تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال نقد دارم

مدیر عامل باشگاه نفت گفت: در حال حاضر در باشگاه نفت، مدیریت هزینه می‌کنیم تا درآمدها با هزینه‌ها برابر شود.
کد خبر : 59441

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص مشکلات مالی باشگاه نفت و جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه برای برون رفت این از مشکلات اظهار داشت: «مشکلات مالی نفت همچنان پابرجاست و روز گذشته هم جلسه‌ای در این مورد برگزار شد که در مورد راه‌های برون رفت این مشکل صحبت‌‌ها و راه‌حل‌های زیادی مطرح شد. هزینه‌های باشگاه نفت بسیار بالا است و ما در حال حاضر مدیریت هزینه می‌کنیم تا میزان درآمد خودمان را با هزینه‌ها برابر کنیم.»


وی ادامه داد: «البته مشکلات مالی فقط مختص باشگاه نفت نیست و سایر تیم‌های لیگ برتری هم در این فصل با مشکلات مالی زیادی مواجه شدند. ما به دنبال این مساله هستیم تا هر چه سریعتر مشکلات مالی باشگاه حل شود و بازیکنان و کادر فنی بدون دغدغه مالی کارشان را ادامه دهند.»


مدیرعامل باشگاه نفت در رابطه با پیشنهاد باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان این تیم و جدایی چند مهره کلیدی نفت در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «باشگاه نفت برنامه ویژه‌ای برای نیم فصل دوم لیگ برتر دارد و به همین دلیل هیچ کدام از بازیکنانش را نمی‌فروشد. در ضمن بازیکنانی مثل ایمان مبعلی و وحید امیری که جز بازیکنان کلیدی ما هستند را به هیچ وجه نمی‌فروشیم.»


قنبرزاده در خصوص ایجاد تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال در آستانه انتخابات این فدراسیون افزود: «در این مورد نقدهای زیادی دارم که فعلا زمان را برای بیان این نقدها مناسب نمی‌دانم. اما در فرصت مناسب نظرات خودم را در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته