دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت رئیس مجلس خبرگان به‌مناسبت شهادت شیخ نمر

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر به دست حکام سعودی را تسلیت گفت.
کد خبر : 59438

به گزارش گروه سیاسی آنا، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در پیام آیت‌الله محمد یزدی آمده است: به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر و جمعی از شیعیان مظلوم عربستان، جنایت‏ دیگری از آل سعود است که تأسف و تأثر مسلمانان، شیعیان و آزاداندیشان جهان را در پی‏داشت.


رئیس مجلس خبرگان رهبری افزوده است: این عالم مجاهد با تحمل شکنجه و آزار و اذیت‌های مزدوران سعودی، صبر و استقامت را به نمایش گذاشته و چهره واقعی حکام سعودی را که‏ مصداق آیه شریفه (خَتَمَ اللّهُ عَلی‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلی‏ سَمْعِهِمْ وَ عَلی‏ أَبْصارِهِمْ غِشاوَة) هستند را بیش از پیش نمایان کرد.


آیت‌الله یزدی ادامه داده است: اینجانب ضمن ابراز تأثر و محکوم کردن این ضایعه دردناک، مصیبت وارده را به‏ محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، علمای جهان اسلام بالأخص مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‏‌های علمیه و عموم مسلمین، شیعیان به‌ویژه شیعیان عربستان‏ سعودی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عالم آزاده، علوّ درجات و رضوان الهی را مسئلت می‏‌نمایم.


به گزارش آنا، وزارت کشور عربستان سعودی روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی از اجرای حکم اعدام 47 نفر به اتهامات امنیتی خبر داد که در میان اعدام شدگان نام آیت‌الله نمر باقر النمر دیده می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته