دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب عنوان طلایه‌دار تولید علم ایران از سوی دو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

دو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز عنوان طلایه‌داران تولید علم ایران را به خود اختصاص داده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر : 59381

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از دکتر ناصر مدیرشهلا و دکتر محمدعلی به‌نژادی دو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به خاطر کسب عنوان طلایه داران تولید علم ایران گفت: وجود استادان در دانشگاه سرمایه است و علم با حمایت مسئولان پیشرفت می‌کند.


دکتر سیدجواد انگجی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرک شهید سلیمی دفتری دارد تا با حضور در محل شهرک‌های صنعتی از نزدیک با نیازهای بخش صنعت آشنا شده و با ایجاد ارتباط و تعامل سازنده در صدد رفع مشکلات صنعت برآید.


مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: با وجود شخصیت‌های برجسته علمی نظیر آقای دکتر انگجی و استاندار محترم در استان زمینه‌ها و بستر لازم برای پرداختن به‌طور جدی به مسائل علمی، فراهم شده است.


دکتر علی جهانگیری افزود: در منطقه ویژه واجرای برنامه‌های مشترک استانی می‌توانیم با دانشگاه آزاد اسلامی به علت داشتن بروکراسی سبک و بدنه چابک همکاری‌های موثر و بهتری داشته باشیم.


وی تصریح کرد: برای رفتن فناوری به سمت صنعت نیازمند بنگاه‌هایی هستیم و در این راستا کمیته‌هایی در استان با۴۰۰ استاد تشکیل شده که با این مرکز همکاری می‌کنند.


مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز مهد کارآفرینی است، خواستار راه‌اندازی دانشگاه کارآفرین در تبریز و اعلام آن از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شد زیرا بهترین کارآفرین‌ها از تبریز برخواسته‌اند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز گفت: استفاده از علم مهم است همان‌طوری که تولید علم نیز مهم است و باید کاربردی و عملیاتی شود.


ناصر مدیرشهلا افزود: اتحادیه آینده نگران حرفه‌ای در اروپا تشکیل شده که فقط کارشان ایده‌پردازی برای ۲۵ سال آینده است و دانشگاه‌ها طبق تصمیمات آنها کار می‌کنند.


در پایان از سوی مرکز منطقه‌ای نخبگان شهید فهمیده شمالغرب کشور وابسته به موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع، از هفت استاد دانشگاه تبریز که دو تن از آنان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هستند به عنوان طلایه داران تولید علم ایران تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته