دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1400 - 13:48

احداث و بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی شمال شرق تهران

زمین‌های چمن مصنوعی شمال شرق تهران در فصل تعطیلی مدارس برای استفاده دانش‌آموزان بازسازی شده و در صورت نیاز زمین‌های مصنوعی جدیدی احداث خواهد شد.
کد خبر : 593688
بازسازی و احداث چمن مصنوعی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی پورشاسب با اشاره به بازسازی و احداث زمین‌های چمن مصنوعی شمال شرق تهران گفت: زمین‌های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله‌ها بوده که طی سال‌های گذشته دچار فرسودگی شده‌اند و با شناسایی آنها در پروژه های کوچک مقیاس محلی، نسبت به بازسازی و مناسب سازی این زمین ها اقدام می شود.


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران افزود: در حال حاضر عملیات بازسازی و احداث زمین چمن مصنوعی خیابان مرتضوی به متراژ تقریبی ۹۰۰ متر مربع از خرداد ماه آغاز و پس از اتمام عملیات به بهره برداری رسیده است.


معاون این منطقه با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در بوستان ساحل گفت: طبق بررسی های صورت گرفته زمین بایر موجود در بوستان ساحل محله حکیمیه برای احداث زمین چمن مصنوعی با حضور دبیر شورایاری انتخاب و در مرحله طراحی و خاکبرداری می باشد و طی سه ماهه آینده به پایان می رسد.


پورشاسب با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۱۱ زمین چمن مصنوعی بازسازی شد افزود: سعی ما براین است تا پایان سال زمین های چمن شناسایی شده بازسازی و در اختیار شهروندان قرار بگیرند و با پایان یافتن کرونا شور و نشاط در محله ها طنین انداز شود.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته