دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1394 - 16:27

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودهن به حامیان کنفرانس روش‌های عددی در مهندسی عمران پیوست

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودهن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودهن رسما به حامیان کنفرانس ملی NMCE۲۰۱۶ روش‌های عددی در مهندسی عمران پیوست.
کد خبر : 59330

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعیده حاجی قاسمی گفت: دانشجویان رشته عمران برای ارسال مقاله خود به این کنفرانس می‌توانند به سایت www. nmce۲۰۱۶. ir حداکثر تاتاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۴ مراجعه کنند.


دبیر کمیته اجرایی دانشجویی واحد رودهن افزود: نخستین کنفرانس ملی روش‌های عددی در مهندسی عمران NMCE۲۰۱۶ در تاریخ ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود. این کنفرانس در مباحث مهندسی عمران، مکانیک و علوم مرتبط با کامپیو‌تر، برق، تاسیسات و فناوری‌های نوین ساختمانی با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و محققین و ارائه آخرین دستاوردهای علمی آنان برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: سازه و مکانیک جامدات، مکانیک خاک و پی، آب و سازه هیدرولیکی، مکانیک سیالات و هیدرولیک، مهندسی منابع آب، نقشه برداری و ژئودزی، هیدرولوژی و هیدروژئولوژی، آب و فاضلاب، مهندسی محیط زیست، دینامیک سازه و مهندسی زلزله، مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای، راه و ترابری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پروژه و ساخت، پیچیدگی در مدیریت و امنیت، فن آوری‌های نوین در مهندسی عمران، ساختمان‌های هوشمند، زمین‌شناسی مهندسی و تکتونیک، اخلاق مهندسی و کاربرد نانو در مهندسی عمران عنوان های پایه‌ای و کاربردی کنفرانس هستند.


از تمام اندیشمندان، صاحب‌نظران، محققین و دانشجویان دعوت می‌شود با ارسال مقالات فارسی و انگلیسی خود که پیش از این در کنفرانس و یا نشست دیگری ارائه نشده است، بر غنای هرچه بیشتر کنفرانس بیفزایند.


همچنین مقالات بر‌تر به مجلات علمی و پژوهشی معتبر که لیست آنها در سایت اصلی کنفرانس موجود است معرفی خواهند شد.


مقالات انگلیسی پذیرفته شده در محورهای مرتبط با زمین‌شناسی مهندسی، در صورت احراز معیارهای مجله علوم زمین دانشگاه آزاد مشهد به آن مجله ارسال خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته