دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1400 - 09:54
روشنی خبر داد؛

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پزداخت وام جدید به رانندگان تاکسی‌های تهران خبر داد.
کد خبر : 592052
تاکسی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تعلّق وام بانکی به رانندگان تاکسی شهر تهران گفت : طی هماهنگی‌های لازم با شبکه بانکی و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از امروز وام ۱۰ میلیونی به تاکسی‌ها پژو، اریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به ون ها با سود ۴ درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.


عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در باره اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، تصریح کرد: تاکسیرانان به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b۲n.ir/x۹۳۲۷۱ مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافتنامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.


وی تاکید کرد که رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی همکاری لازم را داشت.


روشنی ضمن اشاره به اینکه نباید موضوع کرونا ویروس را فراموش کنیم، گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.


انتهای پیام/۴۱۶۱



انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی وام روشنی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته