دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1400 - 18:26
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛

تصویب آیین‌نامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیین‌نامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد.
کد خبر : 591842
تصویب ائین نامه

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد شریعتمداری در نشست هیئت‌امنای سازمان بهزیستی گفت: صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت، تکلیف قانونی ما و خدمت بزرگی به افراد دارای معلولیت است که باید با قوت و دقت بررسی شود و امیدوارم در ادامه راه با هماهنگی لازم با سازمان بهزیستی آغاز به کار کند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این‌که زیربنای اولیه تشکیل این صندوق بسیار مهم است، تصریح کرد: از رئیس سازمان بهزیستی خواسته‌ام تا در پی‌ریزی اولیه این صندوق دقت و سختگیری‌های لازم صورت گیرد تا با روش‌های نوین آغاز به کار کرده و در میانه راه دچار مشکل نشود. از ابتدای کار در این صندوق باید از نیروی انسانی توانمند، دانشمند و دارای تجربیات ارزنده استفاده شود.


شریعتمداری با تأکید بر ریل‌گذاری مناسب این صندوق خاطرنشان کرد: در این راه باید از مشاوران برجسته و باتجربه بهره گرفت.


در این نشست تأکید شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است در قالب اعتبارات مصوب سازمان بهزیستی، صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش را ایجاد و اساسنامه آن را سه ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه و برای تصویب به هیئت‌وزیران ارسال کند.


بر این اساس به منظور ایجاد توسعه و تقویت اشتغال، کارآفرینی و حمایت از فرصت‌های شغلی، این صندوق زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور و دارای شخصیت حقوقی اداری مالی و مستقل است.


انتهای پیام/۴۰۷۶/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته