دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1400 - 14:42
خسروپناه:

استادان دانشگاه آزاد با وجدان کاری بالا آموزش‌ها را پیش می‌برند

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد گفت: استادان دانشگاه آزاد با وجدان کاری و جایگاه علمی بالا همواره سعی در پیش بردن آموزش‌ها داشته‌اند.
کد خبر : 591795
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی درباره شکایت‌های برخی از افراد به استادان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا توانستند با وجدان کاری و جایگاه علمی بالا آموزش‌های مجازی را پیش ببرند.


او افزود: البته در مقابل تعداد محدودی از استادان هم ضعف‌هایی از خود برای آموزش‌ها نشان دادند و با شکایت‌هایی که در این زمینه شد، توانستیم پیگیری‌ها و بازرسی‌های دقیقی انجام دهیم و با تذکر به استادان، مشکلات را حل کنیم.


خسروپناه تصریح کرد: به صورت قانونی با استادان دانشگاه آزاد که تخلف‌هایی داشتند، برخورد شد و دیگر در این زمینه مشکلی نداریم، اما به صورت کلی استادان دانشگاه آزاد همواره در تلاش بوده‌اند تا به بهترین شکل ممکن آموزش‌های لازم را پیش ببرند و جایگاه علمی خود را به نمایش بگذارند.


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمان طهرانچی رشد خوبی کرده است، اما باید با تلاش یکدیگر باعث رشد بیشتر این فضای علمی شویم.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته