دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مدیران استانی و شهرستانی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شیلات آذربایجان‌ شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و کاربردی میان اداره شیلات جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر امضا شد.
کد خبر : 590848
امضای تفاهم نامه شبستر



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شبستر، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و کاربردی میان اداره شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر به امضای مدیران این دو مجموعه رسید.


در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور مسئولان استانی و محلی در دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار شد، قاسم جعفروند مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی با تأکید بر جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و برخورداری از رشته‌های مرتبط با شیلات اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه‌، عملیاتی‌کردن فعالیت‌های دانشگاهی و ارتقای همکاری‌های دانشگاه با صنعت و کشاورزی است.


وی افزود: با توجه به اینکه کشورمان جایگاه خوبی در تولید محصولات شیلات دارد اجرای برنامه‌های آموزشی و انجام پروژه‌های پژوهشی در این زمینه، نیاز استمرار این جایگاه است و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر به دلیل برخورداری از رشته‌های دامپزشکی و توانمندی بالای اعضای هیئت‌ علمی، می‌تواند همکاری خوبی در این زمینه داشته و موجب ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های مرتبط با شیلات در سطح استان باشد.


امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شیلات آذربایجان‌ شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی


جعفروند افزود: به‌منظور توسعه مصرف محصولات شیلات در استان آذربایجان‌ شرقی، وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا کرده تا سرانه مصرف محصولات شیلات در کشور افزایش یابد.


مدیر اداره شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی به دلیل برخورداری از اقلیم خوب، ظرفیت شهرستان شبستر را برای پرورش ماهیان زینتی بسیار بالا دانست و از آمادگی اداره شیلات استان برای همکاری در این زمینه خبر داد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته