دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واحد میانه

مسابقات بسکتبال دانشجویان آذربایجان شرقی با قهرمانی تبریز به پایان رسید‎

مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی با قهرمانی تیم بسکتبال واحد تبریز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به پایان رسید.
کد خبر : 59073

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسین علیزاده مسئول تربیت بدنی واحد میانه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در قالب ۵ تیم از واحد دانشگاهی تبریز، مراغه، میانه، شبستر و مرند، با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار، به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی جهان پهلوان کاظم رجبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.


وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها، سه تیم شرکت‌کننده به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و تیم بسکتبال دانشجویان پسر واحد تبریز توانست با غلبه بر همهٔ حریفان خود بر سکوی قهرمانی بایستد و تیم‌های مراغه و میانه نیز دوم و سوم شدند.



علیزاده اضافه کرد: تیم واحد تبریز به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری بسکتبال دانشجویان پسر حضور خواهد یافت.


مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این دوره از مسابقات با حضور دکتر حبیب محمدپور مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مهندس حبیب اله خدابنده معاون دانشجویی و فرهنگی واحد میانه و مسئولین هیئت بسکتبال استان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته