دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1400 - 10:21
به همت پایگاه بسیج کارکنان سردار شهید محمود فلاحتی صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

سومین دوره از مسابقات والیبال ساحلی بین کارکنان و اعضای هیئت علمی (ویژه برادران) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برگزار شد.
کد خبر : 590376
برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرانزلی، سومین دوره از رقابت‌های والیبال ساحلی بین کارکنان و اعضای هیئت علمی (برادران) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به همت پایگاه بسیج کارکنان سردار شهید محمود فلاحتی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


این دوره از مسابقات که قرار بود به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد ماه برگزار شود، به‌دلیل شرایط نامساعد شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، با تأخیر یک‌ماهه برگزار شد که در این دوره از رقابت‌ها پنج تیم به نام پنج شهید شهرستان نامگذاری شد که از کارکنان و اعضای هیئت علمی در هر تیم چهار بازیکن حضور داشتند.


تیم‌های شهید محمود فلاحتی، شهید جواد دوربین، شهید جهانگیر جعفری‌نیا، شهید خدادادی و شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پنج روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید جواد دوربین مقام نخست، تیم شهید خدادادی مقام دوم و تیم‌های شهید جهانگیر جعفری‌نیا و شهید محمود فلاحتی به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند و تیم شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


پایگاه بسیج کارکنان سردار شهید محمود فلاحتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در سال ۱۳۸۴ در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد. این پایگاه در مدت فعالیت خود در اکثر رقابت‌های ورزشی ویژه برادران و خواهران در سطح شهرستان و استان حضور داشته و به مقام‌های متعدد دست یافته است.


شهید محمود فلاحتی در سال ۱۳۴۲ در شهرستان بندرانزلی چشم به جهان گشود. این شهید بزرگوار بیش از ۱۶ ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضوری فعال داشته و به فرماندهی گروهان کمیل از گردان علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) نیز منصوب شده بود. وی در عملیات خیبر در نزدیکی پاسگاه زید بر اثر ترکش خمپاره؛ مجروح و در سال ۶۳ در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیئت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/۴۱۰۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته