دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1400 - 16:28

نحوه انتخاب عینک آفتابی مردانه با توجه به فرم صورت

یکی از مواردی که باید هنگام خرید عینک آفتابی مردانه مورد توجه قرار گیرد، تطابق آن با فرم صورت است که در خرید حضوری، با امتحان کردن عینک می‌توان آن را بررسی کرد. اما اگر قصد خرید اینترنتی عینک آفتابی را داشتید، باید چه کنیم؟ در ادامه، روش‌های انتخاب عینک دودی مردانه متناسب با انواع فرم صورت را بیان می‌کنیم.
کد خبر : 589478
انتخاب عینک آفتابی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا ، خرید عینک آفتابی مناسب، برای تمام آقایان است. عینک با کیفیت از چشم‌ها محافظت می کند، خستگی و گودی زیر چشم را پنهان می‌کند و استایل را کامل می‌کند. وقتی بدانید فرم صورت شما در کدام دسته از انواع فرم‌های صورت قرار می‌گیرد، راحت‌تر می‌توانید عینک آفتابی مردانه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. البته دانستن فرم صورت، فقط برای خرید عینک دودی کاربرد ندارد و برای تهیه عینک طبی مردانه از یک فروشگاه اینترنتی عینک طبی هم، باید فرم صورت خود را بشناسید. در ادامه انواع فرم‌های صورت، آورده شده است:


فرم صورت خود را بشناسید


صورت گرد: چهره‌های گرد یا دایره‌ای، با پیشانی باریک و خط فک منحنی مشخص می‌شوند. در این صورت‌ها، طول و عرض چهره تقریبا برابر است و فرم دایره‌ای دارد.


صورت مربعی: صورت‌های مربعی تقریبا اندازه طول و عرض یکسانی دارند و دارای پیشانی پهن و خط فک مربعی هستند.


صورت بیضی شکل: در چهره های بیضی شکل، طول صورت بلند بوده و گونه و فک به شکل منحنی هستند.


صورت مستطیلی: چهره‌های مستطیلی، صورتی بلند با فک پهن و زاویه‌دار دارند.


صورت الماسی: چهره‌های الماسی دارای یک خط فک باریک و چانه‌های مشخص هستند. در این نوع چهره، معمولا استخوان‌های گونه، وسیع‌ترین قسمت صورت هستند.


صورت قلبی: صورت‌هایی به شکل قلب، که گاهی به آن‌ها مثلثی نیز گفته می‌شود، در قسمت چانه به شدت باریک می‌شوند و در قسمت شقیقه‌ها پهن ترند.


عینک مناسب را برای فرم صورت خود انتخاب کنید


پس از آن‌که فرم صورت خود را شناختید، باید بدانید چه عینکی برای فرم صورت شما مناسب‌تر است. در ادامه، عینک‌های مناسب برای انواع فرم صورت را معرفی می‌کنیم:


عینک مناسب صورت بیضی


عینک های خلبانی را امتحان کنید. سبک خلبانی، به راحتی قابل تشخیص است. قالب عینک‌های خلبانی فلزی است و با خطوط صافی طراحی شده است. این عینک‌ها معمولا در رنگ‌های ساده عرضه می‌شوند و لنز آن‌ها به شکل قطره است. عینک ریبن خلبانی یکی از معروف مدل‌های برند ریبن است که بیشتر ما آن را می‌شناسیم و برای همه سنین مناسب است.


عینک مناسب صورت مربعی


قاب‌های گرد برای صورت‌های مربعی عالی هستند. جان لنون را با عینک گردش به یاد دارید؟ عینک گرد مردانه همیشه ترند بوده است و هرگز از مد نمی‌افتد. شما می‌توانید با استفاده از این نوع عینک‌های آفتابی محبوب، استایل خود را تکمیل کنید.


عینک مناسب صورت‌های گرد


عینک آفتابی مربعی روی صورت‌های گرد، بیضی و قلبی، جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. این فریم‌ها، در شکل‌ها و سبک‌های گوناگون عرضه می‌شوند و به سادگی با هر استایلی هماهنگ می‌شوند.


انتخاب عینک متناسب با فرم صورت


عینک مناسب صورت مستطیلی


عینک‌های Wayfarer که در سال 1956 پا به بازار گذاشتند، از عینک های آفتابی مردانه هستند که به خوبی روی صورت‌های مستطیلی می‌نشینند. با شکل ذوزنقه ای شکل، رینگ‌های پلاستیکی ضخیم و گوشه‌های کمی تیز، می‌توانید عینک‌های ویفرر را تشخیص دهید. البته در سال‌های اخیر، طراحان، نسخه‌های جدیدی از این سبک کلاسیک را منتشر کرده‌اند که خود، نشان دهنده‌ی محبوبیت زیاد این نوع عینک افتابی است.


عینک ریبن اصل گزینه‌های متعدی از این نوع عینک را ارائه می‌دهد، که می‌توانید برای خرید آن‌ها، از فروشگاه اینترنتی چلسی بازدید نمایید.


عینک برای صورت های قلبی


کلاب مسترها را امتحان کنید. عینک‌های آفتابی سبک Clubmaster، با یک قاب فوقانی طراحی شده‌اند که از قسمت پایین قاب ضخیم تر است و طراحی جسورانه‌ای دارد. معمولا قسمت فوقانی عینک، از یک پلاستیک ضخیم ساخته شده است که تا گوشه های عینک نیز کشیده شده است.


چقدر باید برای خرید عینک مردانه هزینه کنیم؟


همانطور که می‌دانید عینک های آفتابی و طبی، با قیمت‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. خرید عینک آفتابی مردانه مارک دار نسبت به نمونه‌های فیک یا بدون برند، بالاتر است. اما سوال این است که آیا عینک های آفتابی اصل، ارزش خرج آن مقدار پول را دارند؟ ممکن است با خود فکر کنید، عینک های آفتابی ارزان قیمت نیز می‌توانند از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت کنند. اما چند دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد، خرید عینک اورجینال بسیار بهتر از خرید عینک فیک است:



  • با عینک‌های اصل، مطمئن خواهید بود که چشمان شما در برابر اشعه‌های UV محافظت می‌شود.

  • کیفیت دید، در عینک های مارک دار و اصل بهتر است، در حالی که عینک‌های فیک، به مرور زمان، خط و خش بر می‌دارند و کیفیت دید اولیه را از دست می‌دهند.

  • برندهای معروف، معمولا فریم‌های ضد ضربه و با کیفیت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند، و این باعث می‌شود که یک انتخاب ایمن برای عینک ورزشی، آفتابی و طبی باشند.


فروشگاه اینترنتی عینک


جمع بندی


عینک های دودی جزئی از استایل روزمره مردان هستند. اگر قصد خرید عینک آفتابی را دارید، باید ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس با راهنمایی‌های گفته شده در بالا، می‌توانید عینک مناسب فرم صورت خود را تهیه کنید. پیشنهاد ما همواره خرید عینک‌های اصل برندهایی مانند ریبن است. برای خرید اینترنتی عینک، پیشنهاد می‌کنیم عینک‌های اورجینال از فروشگاه اینترنتی چلسی را امتحان کنید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته