دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ویسی: دست پر آزادی را ترک کنیم/ پرسپولیس به ما گل نمی‌زند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر به جادوگر اعتقاد داشتم که سال گذشته در خطر سقوط نبودیم واقعا بی انصافی است به هر حال حاشیه درست می کنند.
کد خبر : 58874

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «هر دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس روند خوبی را در لیگ در پیش گرفته‌اند و مسلماً برای سه امتیاز می‌جنگند. پرسپولیسی‌ها نتیجه بازی رفت را واگذار کردند و برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند، اما ما هم می‌خواهیم دست پر آزادی را ترک کنیم و در این بازی به پیروزی برسیم.»


وی در پاسخ به سؤالی در خصوص غیبت سوشا مکانی در این بازی عنوان کرد: «وقتی یک تیم برای تورنمنت بلندمدت بسته می‌شود روی تمام بازیکنانش حساب می‌کند و قطعا بازیکنان جایگزین هم می‌توانند به آن تیم کمک کنند. مهم این است که یک تیم شایستگی‌هایش را ثابت کند و برای ما هم مهم نیست که کدام بازیکن روبه‌روی ما است یا کدام نیست. ما پرسپولیس را می‌شناسیم و آن هم پرسپولیس قدرتمند و بزرگ.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد تعریف و تمجید برانکو از تیمش تاکید کرد: «او از مربیان بزرگی است که اگر از تیم تعریف کند خوشحال می شویم. ایراد بگیرد خوشحال می شویم و نقاط ضعف را هم از بین می بریم. انواع تاکتیک ها را پیاده کردیم و اگر بعضی مربیان می گویند روی ضدحمله کار می کنیم خوشحالیم اما ما از تمام طریق ها به گل رسیده ایم. هر صحبتی برای ما قابل احترام است. خدا را شکر می‌کنیم تیم ما جنبه مثبتی را در ورزش کشور آورده است. اگر بازیکنان بشنوند که برانکو از آنها تعریف کرده خوشحال می شوند اما نباید مغرور شوند.»


ویسی در مورد اینکه پرسپولیس به تمامی تیم ها گل زده و در طرف مقابل تیمش گل کمی دریافت کرده گفت: «احترام خاصی برای پرسپولیس قائل هستیم. برای خط حمله آنها هم احترام بیشتری قائلیم وقتی احترام می گذاریم یعنی مراقب هم هستیم تمام تلاش ما این است که گل نخوریم و گل بزنیم اما اتفاقات فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیم‌فصل خروجی خواهد داشت یا نه، بیان داشت: «به احتمال 99 درصد خروجی نداریم مگر اینکه بازیکنی خودش نخواهد بماند. در این صورت هم من اجازه جدایی نمی‌دهم. با این حال اگر دوست نداشته باشد در تیم بماند مسئله‌اش جدا است. در خصوص اینکه نفراتی به جمع ما اضافه خواهند شد نیز پس از مشورتی که با بازیکنان بزرگتر تیم داشتیم و به نوعی همفکری کردیم به این نتیجه رسیدیم که یک هافبک طراح و یک فوروارد جذب کنیم.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در ابتدای فصل صحبت‌هایی در مورد استفاده او از جادوگر مطرح شده بود گفت: «من به خیلی چیزهایی که برخی افراد اعتقاد دارند اعتقادی ندارم اگر به جادوگر اعتقاد داشتم که سال گذشته در خطر سقوط نبودیم واقعا بی انصافی است به هر حال حاشیه درست می کنند. اگر قرار است جادوگر باشد چینی ها و هندی ها باید قهرمان جهان باشند. خنده‌دار است در مورد این مسائل صحبت کنیم. بزرگترین جادوگر دنیا خداوند است که پشت ماست یک سری کارها کردیم که خداوند هم به ما کمک کرده و تا اینجا موفق ظاهر شدیم.»


وی در مورد اینکه قرار است گواردیولا به قطر برود و آیا وی به این کشور سفر خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: «هر جای دنیا هر تیمی تمرین داشته باشد می‌روم. می‌خواهم که هم تمرینات تیم بایرن را و هم تمرینات تیم امید را ببینم. با کاشانی صحبت کرده‌ام اگر بتوانم ببینم خیلی خوشحال می شوم. یک هفته دیدن تمرینات بایرن به اندازه یک سال کلاس هایی است که در کشورمان برگزار می‌شود.»


ویسی در خصوص مشکلات تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: «روزی که هواداران فولاد آمدند و کنار هواداران استقلال خوزستان تیم ما را تشویق کردند و وقتی می‌گفتند «فولادِ شهر اهواز» گریه‌ام می‌گرفت. مردم، فولاد را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند و مثل استقلال اهواز که می‌آید و می‌رود، امیدوارم مسئولان به تیم‌شان برسند و به آن سروسامان بدهند تا مردم خوزستان خوشحال شوند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب