دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1400 - 12:03
جهان‌بین در واکنش به یک کاندیدا؛

وعده همسان‌سازی حقوق دانشگاه آزادی‌ها به شعبده‌بازی می‌ماند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد به وعده یکی از کاندیداها درباره نحوه همسان‌سازی حقوق دانشگاه آزادی‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر : 588574
فرزاد جهان بین

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  در واکنش به یکی از وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره دانشگاه آزاد در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:


«آقای قاضی‌زاده هاشمی، اگر باقی وعده‌هایتان مثل وعده در مورد دانشگاه آزاد باشد، واویلاست.


آقای قاضی‌زاده اعلام کردند از طریق سرمایه‌های راکد دانشگاه، همسان‌سازی حقوق دانشگاه آزاد با وزارت علوم را پیگیری می‌کنند بدون آنکه به شهریه دانشجو اضافه کنند، با یک حرف، خواستند دل کارکنان و دانشجویان و هیئت علمی عزیز ما را یک جا به دست بیاورند.


اینکه از طریق سرمایه‌های راکد می‌خواهند ۶ هزار میلیارد در سال حاصل کنند و حقوق را دو برابر کنند، به یک شعبده‌بازی می‌ماند. بگذریم که یک سال، سال بعدی هم دارد. امیدوارم در مورد سایر حوزه‌ها چنین شعبده‌بازی نکنند.


بهبود وضعیت معیشت اولویت اصلی مسئولین دانشگاه است اما افزایش درآمد و نیز بهبود معیشت، پیچیدگی‌های بسیار دارد و در حال حاضر با کار کارشناسی و جدیت، دانشگاه در حال پیگیری و حل آن است و گام‌هایی جدی برداشته و باز برخواهد داشت.


مردم‌فریبی و آسان‌سازی شایسته نیست امیدوارم ایشان چنین قصدی نداشته باشد».


انتهای پیام/ ۴۱۶۲/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته