دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 13:59
در سومین جلسه پرسش و پاسخ نماینده‌ دانشجویان واحد پزشکی مطرح شد:

تعامل بیشتر بین دانشجویان و مسئولان؛ بهبود شرایط آموزشی و پژوهشی

رئیس دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از برگزاری سومین جلسه پرسش و پاسخ مسئولان با نمایندگان دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف گروه‌های مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، مهندسی پزشکی و مهندسی بهداشت حرفه‌ای این دانشکده خبر داد.
کد خبر : 58825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمدرضا فرسار با بیان اینکه این جلسه با حضور آسیه سلحشوریان فرد مدیر گروه رشته بهداشت عمومی و طاهره کاظمی مدیر آموزش دانشکده برگزار شد، درباره ضرورت تشکیل جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: به منظور برقراری ارتباط موثر با دانشجویان این دانشکده و آشنایی با مشکلات و مسائل آن‌ها، جلسه پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی برپا شده است.


رئیس دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی واحد علوم پزشکی تهران با تاکید بر ادامه این گونه نشست‌ها افزود: نمایندگان باید درخواست و نظرهای سازنده و انتقاد‌های ارزشمند دانشجویان را برای بهتر شدن مجموعه بیان نمایند تا مسائل بررسی و رسیدگی شود.


دکتر حمید بلقیس‌زاده معاون آموزشی پژوهشی دانشکده بهداشت این دانشگاه هم گفت: اهمیت تشکیل جلسات پرسش و پاسخ وجود تعامل بیشتر بین دانشجویان و مسئولین دانشکده با هدف بهبود شرایط آموزشی و پژوهشی و به حداقل رساندن مشکلات و مسایل دانشجویان است.


در این نشست، دانشجویان به طرح سوال‌ها و دیدگاههای خود پرداخته و مسئولان دانشگاه نیز پاسخ‌های لازم را برای اطلاع دانشجویان، ارائه کردند.


این جلسات به صورت هر دو ماه یک بار در محل این دانشکده برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته