دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده محسن رضایی:

برخی به دنبال رهاشدگی رسانه هستند

نماینده محسن رضایی گفت: در حوزه رسانه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مسائل مختلفی مطرح می‌شود، عده‌ای به دنبال به انحصارطلبی در رسانه هستند که مطلوب نیست و برخی هم به دنبال رهاشدگی آن هستند اما راهکار مطلوب آزادی همراه با چارچوب است.
کد خبر : 588099
رسانه

گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، بیات نماینده سعید جلیلی امروز ( دوشنبه ۲۴ خرداد) در نشست خبری نوجوانانه گفت: نگاه جلیلی در کلان مطرح شده و در برنامه‌های اوزمینه برای حضور بانوان در عرصه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است. همچنین کار بر روی معماری مدارس صورت مدنظر قرار گرفته است. یکی از رویکردها بحث هم افزایی است به این ترتیب که به عنوان مثال با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری وسایل ورزشی در مدارس قرار بگیرند. در کشور ظرفیت‌های مختلفی برای پیشرفت وجود دارد و این وظیفه رییس جمهور است که دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها را بشناسد تا در راه پیشرفت کشور از آنها استفاده کند.


نماینده سعید جلیلی با اشاره به برنامه‌های این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه اشتغال زنان افزود: سعید جلیلی در بحث کار و اشتغال زنان برنامه‌هایی را مدنظر قرار داده است، در حقیقت برنامه‌ها معطوف به کار متناسب با شأن و جایگاه زنان
است.در حال حاضر استعدادیابی برای یافتن شغلی متناسب با شان جایگاه زنان در نظرم گرفته نشده که جلیلی در برنامه‌های خود آن را مدنظر قرار داده است. نکته دیگر این است که مسئله حجاب را نباید به عنوان مسئله نهایی در نظر گرفته شود.


در ادامه زمانی، نماینده محسن رضایی با اشاره به اهمیت رسانه اظهار کرد: در حوزه رسانه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مسائل مختلفی مطرح می‌شود، عده‌ای به دنبال به انحصارطلبی در رسانه هستند که مطلوب نیست و برخی هم به دنبال رهاشدگی آن هستند اما راهکار مطلوب آزادی همراه با چارچوب است.


این خبر به روزرسانی می‌شود...


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته