دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1400 - 14:32
در دبیرستان سمای تویسرکان انجام شد؛

تجلیل از برترین‌های جشنواره دانش‌آموزان تلاشگر

جشنواره دانش‌آموزان تلاشگر در دبیرستان پسرانه سمای تویسرکان با حضور معلمان، مسئولان و دانش‌آموزان برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.
کد خبر : 587812
برگزاری جشنواره دانش‌آموزان تلاشگر در دبیرستان سمای تویسرکان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تویسرکان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در جشنواره دانش‌آموزان تلاشگر که در دبیرستان پسرانه سما تویسرکان با حضور معلمان، مسئولان و دانش‌آموزان این دبیرستان در فضای باز محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد، خطاب به همه دانش‌آموزان تأکید کرد: در صورت خودباوری، همت و تلاش، مطمئن باشید در آینده‌ای نه‌چندان دور شما نیز جزء کسانی هستید که با افتخار پله‌های ترقی را طی کرده و بر بلندای قله‌های افتخار خواهید ایستاد.


مجتبی بابایی افزود: این هدف دور از دسترس نیست و نخبگان ایرانی در سراسر جهان ثابت کرده‌اند که با امکانات خیلی کمتر و نیروهای انسانی مجرب، متعهد و دلسوز- که امروز در مجتمع آموزشی سما در اختیار شما قرار گرفته- به این امر مهم دست یافته‌اند و پرچم پرافتخار ایران را در عرصه‌های مختلف علمی و المپیادهای گوناگون به اهتزاز درآورده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان عنوان کرد: تا آن روز موفقیت که زیاد هم طول نخواهید کشید، کنار شما هستیم و در این راه از هیچ کمک، کوشش و تلاشی هم مضایقه نخواهیم کرد و بی‌صبرانه منتظر افتخارآفرینی شما خواهیم ماند.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم به نفرات برگزیده لوح سپاس و جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته