دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1400 - 13:26
هنرآموز خبر داد؛

کسب رتبه‌های برتر مسابقات مدارس تویسرکان توسط دانش‌آموزان سما

مدیر دبستان سمای تویسرکان از کسب رتبه‌های نخست تا سوم دانش‌آموزان این دبستان در رشته وبلاگ‌نویسی بین مدارس شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر : 578264
مسابقه وبلاگ‌نویسی دانش‌آموزان دبستان سما

مرضیه هنرآموز در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری آنا در تویسرکان از کسب رتبه‌های برتر (نخست تا سوم) دانش‌آموزان دبستان سمای تویسرکان در مسابقات شهرستانی رشته‌های وبلاگ‌نویسی، تک‌خوانی، نشریه الکترونیک، نقاله‌خوانی و پاستیل زغالی خبر داد.


وی با بیان اینکه هنر یکی از نعمات الهی است که در وجود هر بشر به ودیعه گذاشته است و می‌تواند انسان را به متعالی‌ترین درجات انسانیت نائل آورد، اضافه کرد: در مجموعه دبستان سما علاوه بر بُعد علمی برای بُعد فرهنگی و هنری دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی شده و رشد و شکوفایی همه‌جانبه دانش‌آموزان نیز مدنظر قرار گرفته است.


مدیر دبستان سمای تویسرکان، کسب رتبه‌های برتر مسابقات فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان توسط دانش‌آموزان سما را مایه مباهات و دلگرمی مجموعه دبستان سما دانست و از طرف مدیریت و کادر آموزشی، پرورشی و اجرایی دبستان، این افتخارآفرینی را به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان تبریک گفت و برای این دانش‌آموزان آینده‌ای روشن، قلمی رسا و اندیشه‌ای ژرف را آرزو کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته