دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 10:57
در مسابقات ورزشی کارکنان استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

بوشهر میزبان، جام فوتسال را در خانه نگه داشت

مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد که در روزهای قبل نفرات و تیم‌های برتر خود را در دو رشته پینگ‌پنگ و والیبال شناخته بود، با قهرمانی واحد بوشهر (میزبان مسابقات) در رشته فوتسال به کار خود پایان داد.
کد خبر : 58750

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مدیر روابط عمومی واحد بوشهر با بیان این خبر گفت: این دوره از مسابقات با شرکت ۹ تیم در دو گروه، در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد بوشهر انجام شد؛ از استان بوشهر ۶ تیم و از استان کهگیلویه نیز ۳ تیم در مسابقات حضور داشتند.


سیدمرتضی محمودی گروه‌بندی مسابقات را چنین تشریح کرد: با توجه به تعداد تیم‌های حاضر در این دوره، در گروه اول مسابقات ۴ تیم بوشهر، گچساران، اهرم و دشتستان حضور داشتند و در گروه دوم ۵ تیم از واحد‌های دهدشت، یاسوج، خورموج، دلوار و گناوه با هم به رقابت پرداختند.


وی تیم‌های راه‌یافته به دور دوم را معرفی و ادامه داد: بعد از انجام باز‌های مرحله اول که به‌صورت گروهی برگزار شد، تیم‌های بوشهر و گچساران از گروه اول، و تیم‌های دهدشت و خورموج از گروه دوم به مرحله حذفی راه یافتند.


این مسئول در خصوص بازی‌های دور دوم به خبرنگار آنا گفت: در این مرحله تیم‌های هم استانی رو در روی هم قرار گرفتند که در باز اول گچساران موفق شد با غلبه بر دهدشت راهی فینال شود و در دیگر بازی پای فینال نیز، این بوشهری‌ها بودند که با غلبه بر هم‌استانی خود یعنی خورموج راهی دیدار پایانی شوند.


محمودی با تأکید بر حساسیت همیشگی بر تمامی بازی‌ها اظهار کرد: بازی‌های روز آخر با هیجان وصف ناپذیری برگزار شد که ابتدا در بازی رده بندی، تیم‌های دهدشت و خورموج رو در روی هم قرار گرفتند که دهدشتی‌ها با برتری ۴ بر صفر توانستند به مقام سوم مسابقات دست یابند.


مدیر روابط عمومی واحد بوشهر دیدار فینال این مسابقات را، بسیار حساس و دیدنی برشمرد و اظهار کرد: در بازی فینال تیم‌های بوشهر و گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی علاوه بر فینال بودن آن، دیداری برای جبران شکست دور اول برای بوشهر بود.


محمودی شکست بوشهر را در بازی اول دور گروهی از گچساران یادآور شد و افزود: بازیکنان بوشهری با انگیزه فراوان به منظور پیروزی و قهرمانی پای به زمین گذاشتند و با تلاش بسیار از‌‌ همان دقایق نخست، نبض بازی را در اختیار گرفتند و با ابتکار عمل موفق شدند بر میهمان با نتیجه ۳ بر صفر غلبه پیدا کنند و بل به فراموش سپردن شکست بازی اول جام قهرمانی را در بوشهر نگه داشتند.


در پایان بازی‌ها با اهدای جام و هدایا از تیم‌های اول تا سوم تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته