دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1400 - 09:20

سرمربی فرانسه وضعیت بنزما را تشریح کرد

سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد مصدومیت کریم بنزما جزئی است و او به تدریج خوب می‌شود.
کد خبر : 586918
کریم بنزما



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه موفق به کسب برتری ۳ بر صفر مقابل بلغارستان شد اما در دقیقه ۳۹ این دیدار مصدومیت کریم بنزما موجی از نگرانی را برای هواداران تیم ملی این کشور در یورو ۲۰۲۰ ایجاد کرد.


نشریه «مارکا» اعلام کرد کریم بنزما پیش از آنکه دچار مصدومیت شود ارتباط بسیار خوبی با کیلیان امباپه درون زمین برقرار کرد و آسیب‌دیدگی وی ضربه‌ای جدی به خروس‌ها در یورو ۲۰۲۰ خواهد بود. بنزما در حالی که می‌خواست ضربه‌ای به سمت دروازه حریف بزند با ایوان توریتسوف برخورد دردناکی داشت و مهاجم رئال مادرید زانوی راست خود را از درد گرفت و درخواست تعویض کرد.


دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در پایان بازی گفت: بنزما احساس درد عضلانی شدیدی کرد و به همین خاطر ریسک نکردم و او را از زمین بیرون آوردم. باید تأکید کنم که مصدومیت بنزما جزئی است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. کادر پزشکی بسیار خوبی در تیم ملی فرانسه داریم و می‌دانند در این شرایط باید چه کاری انجام داد. نیاز نیست که هر روز درباره آسیب‌دیدگی بنزما سؤال شود. او به تدریج خوب می‌شود و اتفاق تلخی برایش رخ نداده است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته