دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 18:01
در جمع خبرنگاران:

وزیر آموزش و پرورش: برای پرداخت معوقات فرهنگیان 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است/ دیروز در حاشیه هیات‌ دولت پیگیر دریافت اعتبارات بودم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای پرداخت معوقات پاداش فرهنگیان به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: دیروز در حاشیه هیات دولت این موضوع را پیگیری کردم.
کد خبر : 58613

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه دومین آیین نکوداشت برگزیدگان جلوه‌های معلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات و معوقات پاداش فرهنگیان اظهار کرد: برای پرداخت پاداش نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار است. پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده است و ما هنوز به دنبال دریافت این اعتبار هستیم تا از شرمندگی همکارانمان درآییم.


وی افزود: زمان دقیقی برای پرداخت پاداش وجود ندارد زیرا این اعتبار باید از سوی خزانه دولت تامین شود و این موضوع فراتر از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است، لذا زمانی این امر محقق می‌شود که دولت بودجه مناسب را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: روز گذشته در حاشیه هیات دولت پیگیر این موضوع نیز بودم و یکی از معاونان من نیز با نامه‌ای این موضوع را پیگیری می‌کرد تا هرچه زودتر این اعتبارات در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.


فانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی را برای دریافت معوقات و پاداش فرهنگیان پیش‌بینی می‌کنید، گفت: اجازه دهید زمانی را عنوان نکنم در غیر این صورت شرمنده همکاران فرهنگی خود می‌شوم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب