دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1400 - 09:58

آغار به کار ستاد خیزش‌های مردمی رئیسی

موسوی نژاد رئیس ستاد کل خیزش‌های مردمی رئیسی، علت تشکیل این ستاد را آگاهی بخشی مردمی و معرفی فرد صالح بیان کرد.
کد خبر : 585865
رئیسی



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، ستاد مرکزی خیزش‌های مردمی با هدف تشریح برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» و تحقق مطالبات عمومی در سراسر کشور به ریاست حجت‌الاسلام «سید مهدی موسوی‌نژاد» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.


موسوی‌نژاد فلسفه تشکیل ستاد مرکزی خیزش‌های مردمی را آگاهی‌بخشی مردمی و معرفی فرد اصلح و برنامه‌های او برای دولت آینده ذکر کرد.


به گفته وی، ستاد خیزش‌های مردمی حامیان سید ابراهیم رئیسی متشکل از اقشار و اقوام مختلف با سلایق سیاسی متفاوت محملی برای حضور دوستداران ایران آباد و قوی که دل در گرو پیشرفت و توسعه کشور دارند، است تا در بهبود وضعیت معیشت مردم، تولید و اقتصاد کشور سهیم باشند.


رییس ستاد مرکزی خیزش‌های مردمی ادامه داد: ستاد خیزش‌های مردمی رئیسی در همه استان‌ها به صورت فراگیر شروع بکار کرده و از حضور داوطلبانه افراد دلسوز و آرمانگرا از همه طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی استقبال می‌کند.


موسوی‌نژاد مهم‌ترین رسالت این ستاد را بعد از تشکیل احتمالی دولت عدالتخواه، تحول‌گرا و مردمی رئیسی، مطالبه‌گری برای تحقق شعارهای انتخاباتی دانست.


به گفته رئیس ستاد مرکزی خیزش‌های مردمی، استفاده از ظرفیت‌های متخصصین و اقشار مدافع ارزش‌های انقلابی، تبلیغات سالم، بدون اسراف و تبذیر، رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و پرهیز از سیاه‌نمایی و تخریب شخصیت سایر کاندیداها از اصول این ستاد مردمی است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب