دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1400 - 17:04
دوستی:

وعده‌های غیرممکن نمی‌دهیم

سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی گفت: تامین پایدار مواد اولیه، حمایت دولتی برای تامین ماشین‌های صنعتی و خلق بازار؛ سه مورد حمایتی مهم دولت برای کمک به تولیدکنندگان است.  
کد خبر : 585790
مهدی دوستی سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مهدی دوستی در نشست خبری خود که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در توضیح تیم اقتصادی آیت‌الله رئیسی گفت: تیم اقتصادی رئیسی تیم شناخته شده و کاملی است، یاسر جبرائیی و حجت عبدالملکی جزو تیم اقتصادی هستند و علی نیکزاد هم با توجه به سابقه‌اش می‌تواند در حوزه مسکن کمک‌های فراوانی کند. ما وعده وام چندصد میلیونی و یارانه‌ سنگین ندادیم و طرح‌های عملی داریم.


وی در خصوص برنامه دولت احتمالی رئیسی برای حمایت از تولید تصریح کرد: تامین پایدار مواد اولیه، حمایت دولتی برای تامین ماشین‌های صنعتی و خلق بازار؛ سه مورد حمایتی مهم دولت برای کمک به تولیدکنندگان است. ما معتقدیم خام‌فروشی باید به پایان برسد.


دوستی درخصوص دیدارهای رئیسی با سایر نامزدهای انتخابات اذعان کرد: آیت‌الله رئیسی از کسانی بود که صحنه انتخابات رقابتی‌تر بشود و به دنبال این نیست که کسی به نفع او از انتخابات کنار برود. رئیسی پرچمدار جریان انقلاب است و به همین دلیل کاندیداهای انقلابی از او حمایت می‌کنند.


وی در خصوص برنامه رئیسی برای سیاست خارجی گفت: برنامه‌های ما طبق همانچه که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند، ترتیب‌بندی شده است. تنوع‌بخشی در دیپلماسی بحثی است که ما با جدیت به دنبال آن هستیم، نباید سیاست خارجی ما به چند کشور محدود شود. ما برای پیشرفت باید دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی را هم در نظر داشته باشیم.


دوستی ادامه داد: ما هنوز برنامه‌ای برای کابینه نداریم و تاکنون کسی به عنوان معاون‌اول و عناوین دیگر مشخص نشده است. برنامه‌های مدون آیت‌الله رئیسی در روزهای آینده منتشر می‌شود.


دوستی در پاسخ به این پرسش خبرنگار آنا، که رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات چه برنامه‌ای برای حضور جوانان در سمت‌های اصلی کشور دارد، اظهار کرد: در ستاد رئیسی تیم‌های مختلفی تشکیل شده که اکثرا از جوانان هستند. اعتقاد ما این است که تحول غیر از مسیر جوانان راه دیگری ندارد. عملکرد ایت‌الله رئیسی در قوه‌قضاییه، تحول خواهی او را نشان می‌دهد. کادر اصلی ستاد رئیسی را جوانان تشکیل داده‌اند و همین دلیل بر جوان‌گرایی اوست، به اصطلاح سالی که نکوست از بهارش پیداست.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته