دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: بنگر و مکانی جز خوبان پرسپولیس هستند/ طارمی با قهرمانی از پرسپولیس جدا می‌شود

مربی تیم پرسپولیس از حضور وزیر ورزش در تمرینات این تیم خبرداد و اعلام کرد که محمود گودرزی از وضع پرسپولیس راضی بود.
کد خبر : 58544

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس بعد از بازی مقابل پدیده گفت: «بعد از بازی با پدیده تمرینات خودمان را به صورت فشرده انجام دادیم و امروز هم یک جلسه تمرینی در زمین شماره دو آزادی برگزار کردیم. همه بازیکنان سر تمرین حاضر هستند و با روحیه بالایی تمرینات را دنبال می‌کنند. وزیر محترم ورزش در تمرین ما حاضر شدند و از وضع این فصل پرسپولیس راضی بودند.»


مربی تیم پرسپولیس در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در بازی مقابل پدیده بیان داشت: «ما همه یک تیم هستیم و زمانی که یک بازیکن دچار اشتباه فردی می‌شود، مقصر همه تیم هستند. محسن بنگر و سوشا مکانی هم جز خوبان پرسپولیس هستند و از این اتفاقات در فوتبال زیاد می‌افتد. ما نباید منکر کیفیت فنی بالای این دو بازیکن شویم و با یک اشتباه آنها عملکرد این دو نفر را زیر سوال ببریم.»


وی درباره وضع نقل و انتقالات باشگاه در نیم فصل دوم لیگ برتر افزود: «هنوز از سوی برانکو فهرستی درباره جذب بازیکن برای نیم‌فصل اعلام نشد. قرار است جلسه‌ای میان سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه برگزار شود. مطمئن باشید که در این مورد تصمیم درستی گرفته می‌شود و از این نظر جای نگرانی نیست.»


قنبرپور در مورد پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاه روسی به طارمی اظهار کرد: «بعد از پیشنهاد تیم روسی من با مهدی صحبت کردم و او فکرش را درگیر این پیشنهاد نکرد. مهدی تمرکزش را بر روی موفقیت پرسپولیس در این فصل گذاشت و تاکید دارد که با قهرمانی در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته