دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 14:21
در واحد اراک صورت گرفت

برگزاری هشتمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی + مصوبات

هشتمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور دبیر هیأت امنای استان مرکزی و هفت عضو این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
کد خبر : 58534

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا نظام‌آبادی دبیر هیأت امنای استان مرکزی و رییس کمیسیون دائمی هیأت امنای استان در این نشست به تشریح دستور کار جلسه با عنوان بررسی بودجه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، بررسی برنامه پنج ساله ششم دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، بررسی طرح توجیهی ساختمان خوابگاه و سوله ورزشی واحد فراهان شامل؛ میزان هزینه‌ها، نحوه استفاده، برنامه زمانبندی اجرا و... ، بررسی طرح توجیهی ساختمان آموزشی واحد زرندیه شامل؛ زمان اتمام پروژه، میزان هزینه ها و برنامه استفاده از ساختمان مذکور، بررسی طرح توجیهی و تغییرکاربری مجتمع فلسطین واحد ساوه شامل؛ امکان سنجی، میزان هزینه ها، نحوه استفاده، برنامه استفاده از ساختمان و هماهنگی صورت گرفته با مراجع ذی ربط شهری طبق بخشنامه ها و آیین نامه های مرتبط پرداخت و توضیحات مبسوطی ارائه کرد.


سپس جلسه وارد دستور کار شد و پس از بحث و بررسی بعضی از موارد زیر با اکثریت آرای به تصویب رسید.


با توجه به توضیحات رییس کمیسیون در خصوص بودجه سال 1395 و برنامه پنج ساله ششم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی پس از تشریح جامع و کامل جداول اطلاعاتی مربوطه مورد تأیید اعضای کمیسیون قرار گرفت.



در خصوص طرح توجیهی ساختمان خوابگاه و سوله ورزشی واحد فراهان مقرر شد با تدوین و ارائه به منظور چگونگی استفاده از این پروژه، تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی یا مرکز بهداشت استان و ... منعقد و امضا شود و امکان واگذاری اداره این پروژه جهت استفاده به عنوان هتل به بخش خصوصی بررسی شود و تمام شرایط و احتمالات مجدداً بررسی و برای تصمیم‌گیری نهایی در جلسه آتی کمیسیون دائمی هیأت امنای استان مطرح شود.


در خصوص طرح توجیهی ساختمان آموزشی واحد زرندیه مقرر شد مجدداً هزینه‌ها، محل تأمین هزینه‌ها و پیش‌بینی چگونگی بازپرداخت این هزینه‌ها به طور دقیق و کامل مطالعه وگزارش آن ارائه شود تا در جلسه آتی در این زمینه تصمیم‌گیری به عمل آید.


در خصوص طرح توجیهی تغییر کاربری مجتمع آموزشی فلسطین واحد ساوه مقرر شد مشخصات و هزینه مشاور با برند مناسب برای این کار از سوی واحد ساوه اعلام شود تا به منظور اخذ مجوز شروع به کار و اخذ مشاورفنی با معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مکاتبات لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته