دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1400 - 10:08
فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

اصل مقاومت بر پایه علم، اقتصاد و دانش روز است

مردم برای کشور و نظام ارزش قائل هستندفرمانده سپاه ناحیه الیگودرز با بیان اینکه اصل مقاومت بر پایه داشتن علم، اقتصاد و دانش روز است، گفت: اگر به دشمنان دل ببندیم به‌راحتی صندلی را از زیر پای ما خواهند کشید.
کد خبر : 585294
نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از الیگودرز، محمد برامکی در نشست بصیرتی با موضوع انتخابات که با حضور کارکنان و استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات منطقه در چند روز اخیر به‌ویژه شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین نشان داد که اگر مقابل استکبار ایستادگی کنیم حتی با کمترین امکانات و نیرو هم پیروز خواهیم شد.


وی با بیان اینکه اصل مقاومت بر پایه داشتن علم، اقتصاد و دانش روز است، تأکید کرد: اگر به دشمنان دل ببندیم به‌راحتی صندلی را از زیر پای ما خواهند کشید، اتفاقی که برای بعضی از سران خودفروخته منطقه افتاد.


فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز مهم‌ترین اتفاق پیشِ رو را برگزاری انتخابات در کشور دانست و افزود: اینکه چه کسی موفق به کسب رأی مردم شود، براساس شاخصه‌هایی است که باید داشته باشد؛ اما مسئله مهم حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات پیش رو است، حضوری که مطمئناً پشتوانه انقلاب برای ایستادگی است.


برامکی عنوان کرد: مردم ما برای کشور و نظام‌شان ارزش قائل هستند و به تکلیف خودشان در انتخابات عمل می‌کنند. شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف و هرکسی رأی ندهد به خودش ظلم کرده است.


حضور در انتخابات از مهم‌ترین و باارزش‌ترین جلوه‌های پشتوانه مردمی برای نظام است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز نیز در این نشست بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین جلوه‌های حضور و پشتوانه مردمی برای نظام، حضور در مرحله انتخابات به‌ویژه انتخاب ریاست جمهوری است.


اسماعیل درویشی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه برای انتخاب، هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر باشد، قطعاً بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام می‌افزاید.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته