دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 12:47
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

نامه فرماندار تهران برای بررسی گزارش یک شرکت موضوعیت ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت پیگیری گزارش تحقیق و تفحص از شرکت رسا تجارت که در شورای شهر تصویب شده، گفت: نامه اعتراض فرمانداری تهران به گزارش تحقیق و تفحص از شرکت رسا تجارت مبین موضوعیت ندارد.
کد خبر : 584822
علی اعطا

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پیش از ظهر امروز در صحن شورا در جریان بررسی نامه اعتراض فرمانداری تهران به گزارش تحقیق و تفحص از شرکت رسا تجارت مبین گفت: روند تحقیق و تفحص، روند مشخصی است و به طور خاص در ماده ۸۱ قانون ذکر شده است که شورای شهر می‌تواند درخواست تعقیب به مراجع قضایی ارائه کند.


وی افزود: شورای شهر می‌تواند درخواست تعقیب ارائه دهد و متخلفی که در گزارش احراز شده است توسط رئیس شورا به قوه قضاییه یا مرجع رسیدگی به تخلفات اداری معرفی و در صورت درخواست رئیس شورا  خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.  


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوعی است بین شورای شهر و دستگاه قضایی و جای تعجب است که با چنین استدلالی که مصوبه هیات تطبیق هم نیست، فرمانداری تهران نامه ارسال کرده و گفته است که شما دسترسی مسئولین قبلی را فراهم نکرده اید.


اعطا با تاکید بر  بلاموضوع بودن نامه خطاب به رئیس شورا گفت: بررسی نامه فرماندار موضوعیت ندارد.


انتهای پیام/۴۱۶۱

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته