دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 11:55
عضو شورای شهر تهران:

یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان گفت: یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است‌ و باید در اولین فرصت تحقیق و تفحص را به صحن بیاورد.
کد خبر : 584806
زهرانژاد بهرام

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران  پیش از ظهر امروز در صحن شورا در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان گفت: یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است‌ و باید در اولین فرصت تحقیق و تفحص را به صحن بیاورد.


وی افزود: هیات تحقیق و تفحص در جایگاه هیات رئیسه شورا قرار دارد و دستگاه های نظارتی ملزم به پاسخگویی در برابر نامه ها و مصوبات آن هستند و وظیفه رئیس شورا این است که نتیجه تحقیق و تفحص را به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد.


عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: مطابق قانون، رئیس شورا وظیفه دارد گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد و رئیس قوه بنا به صلاحدید نتیجه را به محاکم ارجاع دهد.


نژاد بهرام خاطرنشان ساخت: نیازی به نامه هیات تحقیق و تفحص فرمانداری نیست و رئیس شورا باید نتیجه را به رئیس قوه قضاییه ارائه دهد.


انتهای پیام/۴۱۶۱

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته