دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1400 - 11:41
عزیزی خادم:

الان زمان اختلاف نیست/ امیدوارم اعتبار فوتبال ایران برگردد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این امید را دارم که اعتبار از دست رفته فوتبال ایران بازگردد و ۲۵ خرداد یکدیگر را شاد ببینیم.
کد خبر : 584804
تمرین تیم ملی فوتبال در جزیره کیش

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش خبرگزاری آنا به کیش، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با منطقه آزاد کیش اظهار کرد: جا دارد از حضور نمایندگان محترم مجلس برای حضور در کیش تشکر کنم که با وجود مشغله کاری در اینجا حضور پیدا کردند. در کیش استانداردهایی وجود دارد که می توان از آن برای تیم ملی بهره برد. امیدوارم این تفاهم‌نامه به قرارداد منجر شود تا همکاری‌های کاملاً آگاهانه با این منطقه داشته باشیم.


وی ادامه داد: خلق ثروت یک شبه اتفاق نمی‌افتد. امروز در حال ظرفیت سنجی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم. فدراسیون فوتبال فارغ از سلیقه و عقیده به دنبال نگاه ملی است. برای اولین بار این هماهنگی بین فدراسیون و جزیره کیش ایجاد شده است، البته مکان‌های دیگری را برای کمپ تیم‌های ملی مد نظر داریم. فدراسیون روی این مسئله رویکرد دارد و فارغ از حد و مرز حرکت می‌کند. امیدوارم تیم ملی فوتبال هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دل مردم را شاد کند.


رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اعتبار فوتبال ایران برگردد. حضور تیم ملی در کیش و همچنین قرار گرفتن نمایندگان مجلس و رسانه‌ها کنار هم برای موفقیت تیم ملی اتفاق مبارکی است. امیدوارم سال آتی در حالی که آماده جام جهانی می‌شویم کمپ تیم ملی را به‌صورت مدرن در اختیار تیم ملی قرار بدهیم. امیدوارم همه روز ۲۵ خرداد یکدیگر را شاد ببینیم.


وی درباره در رابطه با اختلاف مبلغ اعلام شده واریزی به حساب فدراسیون فوتبال که وزارت ورزش و جوانان ۲۰ میلیارد تومان و سازمان برنامه و بودجه ۵۲ میلیارد تومان اعلام کردند، تصریح کرد: طبق صحبتی که روز گذشته با آقای نوبخت داشتیم، این مبلغ واریز شده که باید از او تشکر کنیم. همچنین از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما نیز تشکر می‌کنم. این پول واریز شد و احتمالاً در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. در رابطه با اختلاف‌ها باید بگویم الان زمان اختلاف نیست، زمان همکاری است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته