دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 10:11

برگزاری سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی در واحد اسلامشهر/ معرفی برترین‌ها در دو گرایش راندمانی و جکت نفتی

سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با معرفی برترین های دو گرایش راندمانی و جکت نفتی به کار خود پایان داد.
کد خبر : 58450

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی واحد اسلامشهر (دانش آموزی و دانشجویی) که در سالن مرکزی دانشگاه اسلامشهر برگزار شد؛ با معرفی برترین‌ها در دو گرایش راندمانی و جکت نفتی، شامگاه روز یکشنبه به کار خود پایان داد.


در این دوره از مسابقات که از سوی مدیریت امور فرهنگی واحد اسلامشهر برگزار شد، 46 تیم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، آموزشکده های سما سراسر کشور، دانشگاه های پیام نور و دیگر مراکز آموزش عالی کشور حضور یافته و با 44 سازه در گرایش راندمانی و 17 سازه در گرایش جکت نفتی به رقابت با یکدیگر پرداختند.


در گرایش راندمانی تیم پرند-11 به سرپرستی حمید پورملک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با ثبت راندمان 809.761 مقام اول را به خود اختصاص داد. تیم آی سیویلر A - 21نیز به سرپرستی سید هادی موسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با ثبت نسبت بار به وزن 807.293به مقام دوم رسید. جایزه سوم نیز به تیم آی سیویلر B - 22از آموزشکده سما زنجان به سرپرستی محمد صابر شیخ محمدی با ثبت راندمان 788.799 اختصاص یافت.


در گرایش جکت نفتی نیز به ترتیب تیم Truss – 1 از موسسه آموزش عالی کاوش به سرپرستی مهدی نوذری وزن 0.1924 ؛ پارسه – 8 به سرپرستی هادی نظری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا با وزن 0.21143؛ و تیم آی سیویلر B – 10 از آموزشکده سما زنجان تحت سرپرستی محمد صابر شیخ محمدی با وزن سازه 0.22285 توانستند مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کنند.


دبیر اجرایی مسابقات ISS دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با قدردانی از همکاری صمیمانه مسئولین واحد اسلامشهر و اداره روابط عمومی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات از برگزاری کارگاه آموزشی ساخت جکت نفتی پیش از برگزاری مسابقه خبر داد و گفت: کارگاه 9 ساعته آموزش جکت نفتی ( تئوری و عملی ) نیز روز یکشنبه بیست و دوم آذر در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.


مهسا نجان افزود: دکتر احسان حقیقت خرازی مدرس کارگاه تئوری و داور سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در این کارگاه به آموزش مباحث مورد نیاز نرم افزارهای autocad و sap پرداخت و سلمان توکل، رکورد دار ایران در سال 93 نیز شرکت کنندگان در کارگاه را با مباحث عملی این رشته آشنا کرد.


مدیر فرهنگی و امور اجتماعی واحد اسلامشهر نیز حضور فعال در عرصه رقابت های علمی را گامی مثبت و ارزشمند برای دستیابی به موفقیت و آرمانهای والای انسانی دانست و خاطرنشان کرد: دستیابی بدین امر جز با اخلاق، کار گروهی و بهره گیری از خرد جمعی، ایمان و خودباوری محقق نخواهد شد.


حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقه؛ از زحمات ارزشمند و حمایت های بی دریغ دکتر محمودرضا اسفندیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته