دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1400 - 10:44
نصیرایی در گفت‌وگو با آنا:

حضور در انتخابات راه تأمین منافع مردم است/ شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که در چارچوب همین قانون به تریبونی دست پیدا کرده‌اند، امروز نمی‌توانند برای عدم تأمین منافع خود زیر میز بزنند.
کد خبر : 584496
انتخابات

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه افرادی به دنبال قهر مردم با صندوق‌های رأی هستند، اظهار کرد: برخی می‌گویند چون ما احراز صلاحیت نشده‌ایم، انتخابات را تحریم می‌کنیم و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.


وی ادامه داد: افرادی که در چارچوب همین قانون به تریبونی دست پیدا کرده‌اند، امروز نمی‌توانند برای عدم تأمین منافع خود زیر میز بزنند؛ شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خود، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را اعلام کرده است و این نتایج باید فصل‌الخطاب جریانات سیاسی باشد.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: این وضع موجود محصول انتخاب غلط است و افراد با عدم مشارکت در انتخابات، نباید انتظار شنیده شدن‌ حرف‌های خود را داشته باشند. در ۴۰ سال گذشته، هر موقع مردم در میدان حضور پیدا کردند و یک انتخاب درست انجام شد، کشور به سمت پیشرفت حرکت کرد.


نصیرایی افزود: حضور در انتخابات راه تأمین منافع مردم و حفظ امنیت کشور است و این امنیت به پشتوانه مردم از نظام شکل ‌می‌گیرد؛ پایه توسعه و پیشرفت در کشور امنیت است و حضور مردم در صحنه انتخابات تأثیر مستقیمی در ثبات آن دارد.


انتهای پیام/۴۱۶۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته