دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1400 - 09:00

خردمندان رئال مادرید خواهان سرمربیگری رائول شدند

پیشکسوتان خردمند رئال مادرید، رائول را بهترین گزینه برای جانشینی زین‌الدین زیدان دانستند.
کد خبر : 584470
رائول

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، پس از جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید جای سرمربی این تیم روی نیمکت خالی است و نام‌های زیادی برای هدایت سفیدها مطرح شده است.  


نشریه «مارکا» اعلام کرد تعدادی از بازیکنان شاخص رئال مادرید که نگاه خردمندانه‌ای به تیم پیشین خود دارند، رائول را بهترین گزینه برای سرمربیگری رئال مادرید می‌دانند. فرناندو مورینتس گفت: رائول از همه آماده‌تر است و اولین فردی خواهد بود که مورد حمایت هواداران، پیشکسوتان و مدیریت باشگاه است. او یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌های سرمربیگری رئال مادرید محسوب می‌شود. روش کار او ابتکاری است. سانتیاگو سولاری شخصیت زیادی داشت اما رائول دو برابر او متشخص است. او بازیکن برنده بود و به عنوان مربی هم می‌تواند برنده باشد.


پردراگ میاتوویچ در مورد سرمربیگری رائول در رئال مادرید عنوان کرد: دوست دارم رائول جایگزین زیدان باشد. مربیان جوانی چون گواردیولا و زیدان موفقیت‌های زیادی در تیم‌های بزرگ داشته‌اند. البته آندره‌آ پیرلو نتوانست در یوونتوس موفقیت چندانی داشته باشد.


آلوارو بنیتو درباره سرمربیگری رائول اظهار کرد: نمی‌توانم شاهد عینی باشم ولی تردیدی ندارم که اگر به رائول فرصت داده شود، بسیار خوب عمل خواهد کرد. من با تمام قوا از دوست قدیمی‌ام حمایت می‌کنم.


خورخه والدانو درباره سرمربیگری رائول بیان کرد: واضح است که او می‌تواند در رئال مادرید موفق باشد. شرایط گویای آن است که توانایی لازم برای موفقیت رئال مادرید با کاپیتان سابق خود وجود دارد.  
با توجه به حمایت‌هایی که پیشکسوتان خردمند رئال مادرید از رائول کرده‌اند دور از انتظار نیست که فلورنتینو پرز سکان هدایت لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) را به کاپیتان پیشین خود واگذار کند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته