دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1400 - 15:21
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

صحنه نبرد با دشمن به صورت نبرد فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد: صحنه نبرد با دشمن به صورت نبرد فرهنگی و جنگ نرم است، در همین راستا باید با حضور پر شور و انتخاب فرد اصلح، بار دیگر دشمن را مأیوس و رضایت امام زمان(عج) و معام معظم رهبری(مدظله العالی) را فراهم آوریم.
کد خبر : 583915
مظفری نژاد

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را الگویی برای جهان اسلام دانست و افزود: امروز تجربه گرانقدر  هشت سال دفاع  مقدس رزمندگان جمهوری اسلامی ایران، به الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد در مراسم رونمایی از یادمان و مقبره شهید گمنام در ستاد نیروی دریایی ارتش، سوم خرداد را روز مقاومت و جهاد رزمندگان ایران در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و گفت: در حالی که فرماندهان رژیم بعث عراق بازپس گیری خرمشهر توسط رزمندگان اسلام را بسیار بعید می‌دانستند، رزمندگان اسلام با دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های خود توانستند، درس بزرگی را به دشمن بدهند.
وی ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس را الگویی برای جهان اسلام دانست و افزود: امروز تجربه گرانقدر هشت سال دفاع  مقدس رزمندگان جمهوری اسلامی ایران، الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم جهان است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در دین اسلام مقامی بالاتر از مقام شهادت نیست و شهدا تنها کسانی هستند که می‌توانند در آخرت شفیع ما باشند.
وی در ادامه با شاره به پیروزی جنگ یازده روزه ملت مظلوم فلسطین با وجود سال‌ها تحریم و مشکلات در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی، افزود: رزمندگان با جهاد و ایستادگی فی سبیل الله خود توانستند متجاوزان را مجبور به پذیرش قطعنامه کنند و این کار بزرگ تنها با اراده خداوند بزرگ و ایمان مردم مسلمان جهان، میسر است.
حجت الاسلام مظفری با اشاره به تغییر مدل تهاجم دشمن از تهاجم سخت به نرم، گفت: صحنه نبرد با دشمن به صورت نبرد فرهنگی و جنگ نرم است و دشمن در تلاش است انتخابات ریاست جمهوری کم رونق برگزار شود، در همین راستا باید با حضور پر شور و انتخاب فرد اصلح، بار دیگر دشمن را مأیوس و رضایت امام زمان(عج) و معام معظم رهبری(مدظله العالی) را فراهم آوریم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته