دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 16:22

مدیرکل امور مالی واحد پزشکی تهران تغییر کرد

مراسم معارفه و تکریم مدیرکل امور مالی واحد پزشکی تهران در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 58366

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، با صدور حکمی فرداد فولادیان‌پور را به سمت مدیرکل مالی منصوب و معرفی و با اهدای لوح از خدمات اصغر علیجانی مدیر کل امور مالی سابق این واحد دانشگاهی قدردانی و تشکر کرد.


دکتر سید محمود طباطبائی در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل امور مالی واحد پزشکی تهران با بیان اینکه، توسعه فعالیت‌های دانشگاهی در زمینه‌های مختلف عمرانی، خرید لوازم و تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی، راه اندازی و ارتقاء سیستم‌های نرم افزاری HSE در بیمارستان‌ها و بهبود سایر فرایندهای اداری، نیازمند ارتباط موثر و مطلوب حوزه معاونت مالی و اداری با سایر معاونت‌ها و تعامل با تمام اجزاء و بدنه مجموعه دانشگاه است، تصریح کرد: ماهیت و شرح وظایف حوزه معاونت مالی و اداری به عنوان قلب تپنده مجموعه ایجاب می‌کند با مدیریت و برنامه ریزی صحیح پاسخگوی نیازهای اصلی حوزه‌های مختلف سازمان باشد.


طباطبائی با معارفه مجدد عسگری معاون جدید مالی و اداری دانشگاه از وی خواست با تشکیل فوری جلسات هماهنگی و جداگانه‌ای در راستای اطلاع از نیاز‌ها و برنامه‌های در اولویت هر معاونت اقدام کند.


فولادیان‌پور یکی از مدیران شاخص و موفق امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است که سابقه‌ای متجاوز از بیست سال کارنامه درخشانی در امور حسابداری و ذی‌حسابی دارد. آخرین پست اجرائی وی مدیر کل هماهنگی و نظارت استان تهران زیر نظر حوزه معاونت مالی – اداری سازمان مرکزی بوده است.


در متن حکمی که از سوی دکتر سید محمود طباطبایی چهره ماندگار عرصه علوم پزشکی، به وی ابلاغ شدهآمده است: دانشگاه آزاد اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد چهره تابناکی داشته است و کارمندان محترم این واحد مصداق بارزی از تلاش و همت مضاعف بوده‌اند. اینک جنابعالی با توجه به سابقه درخشان و تعهد اسلامی بعنوان مدیر کل امور مالی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران منصوب می‌شوید.


بخشی از وظایف و مسئولیت‌های وی در این برنامه‌ها خلاصه می‌شود: مشارکت در تصمیم گیری‌های مربوط به حل مشکلات و تعیین خط مشی دانشگاه از بعد مالی، نظارت بر اجرای صحیح کلیه مقررات و دستورالعمل‌ها و روشهای مصوب مالی و معاملاتی، بررسی و تائید نهایی پرداخت‌های دانشگاه با توجه به مجوزهای مالی، نظارت بر وضعیت نقدینگی و مشارکت در تصمیم گیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز و چگونگی استفاده از منابع مالی موجود، برنامه ریزی و تصمیم گیری مقتضی در خصوص مغایرت عملکرد با بودجه ستاد و مراکز درمانی تابعه و انجام سایر امور محوله از جانب معاونت معاونت محترم اداری و مالی که با توجه به نوع وظایف، انجام آن از سوی اشخاص دیگری مقدور نباشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته