دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1400 - 10:44
انتقاد تند نماینده فلسطین از شورای امنیت؛

نیازی به صدور بیانیه شورای امنیت درباره آتش‌بس نداریم

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد به عملکرد ضعیف شورای امنیت در زمینه صدور بیانیه درباره آتش‌بس به‌شدت انتقاد کرد و گفت: به این بیانیه نیازی نداریم.
کد خبر : 583269
ریاض المالکی

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از وفا، ریاض منصور به‌شدت از عملکرد شورای امنیت سازمان ملل متحد انتقاد کرد و گفت: نیازی به صدور بیانیه از طرف شما نمی‌بینم و نیازی نیست از مردم فلسطین حمایت کنید.


وی افزود: پس از توقف تعرض اسرائیل به مردم فلسطین، دیگر به بیانیه شورای امنیت نیازی نیست. شما از مردم ما در الاقصی، قدس شریف، محله شیخ جراح و سایر مناطق سرزمین‌های اشغالی حمایت نمی‌کنید.


نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد عنوان کرد: بسیاری از دوستان در شورای امنیت هر چیزی خواستند، انجام شد؛ اما وقتی ما اصرار کردیم اقدامی در راستای منافع فلسطینیان انجام شود، چیزی ندیدیم.


شب گذشته (شنبه) شورای امنیت با تأکید بر لزوم ارائه فوری کمک‌های بشردوستانه به غزه، از فلسطینیان و رژیم صهیونیستی درخواست کرد به آتش‌بس پایبندی کامل داشته باشند. این در حالی است که شورا در ۱۲ روز درگیری فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به‌دلیل مخالفت آمریکا، در چهار جلسه نتوانست بیانیه صادر کند.


انتهای پیام/۴۰۳۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته