دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1400 - 11:09
احمد مددی:

دیاباته مقابل ذوب‌آهن بازی نمی‌کند/ برای دستیار مجیدی کارت صادر نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای دستیار خارجی فرهاد مجیدی که سمت مشاور فنی خواهد شد کارت بازی صادر نمی‌شود.
کد خبر : 582443
احمد مددی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد مددی در مورد شرایط استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: پس از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه‌های فراوانی از حیث داوری، گریبان تیم استقلال را گرفت، تیم ما برای بازی امروز آماده است.


وی درباره غیبت شیخ دیاباته در تمرین استقلال در روزهای اخیر عنوان کرد: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم، اما دلیل عدم حضور وی بحث مالی نیست. با شیخ دیاباته صحبت کرده‌ایم و او شرایط استقلال را درک می‌کند. در صحبتی که شب گذشته با مجیدی داشتم، او گفت دیاباته در حال درمان است و در بازی امشب حضور نخواهد داشت.


مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور دستیار ایتالیایی مجیدی تصریح کرد: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال سپری کردن روند اداری هستیم.


وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درباره اینکه قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی اجازه جذب دستیار خارجی برای مجیدی را به استقلال می‌دهد، تصریح کرد: نمی‌خواهیم برای او کارت بگیریم. بلکه وی مشاور فنی سرمربی می‌شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان‌شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می‌شود.


مددی در مورد پرونده آندره‌آ استراماچونی تأکید کرد: شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود ۲۵ روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود ۱۵ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته‌ایم و موضوع اکنون در CAS در حال بررسی است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته