دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرماندار حاجی‌آباد عنوان کرد

دانشجو باید سیاستمدار باشد، نه سیاست‌زده

فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه دانشجو باید فعال و آگاه به مسائل روز دنیا باشد، عنوان کرد: دانشجو باید یک سیاستمدار باشد ولی سیاست‌زده نباشد.
کد خبر : 58234

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرماندار شهرستان حاجی‌آباد در مراسم یادواره شهدای دانشجو که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حاجی‌آباد، محمد حیدری نارمندی رئیس واحد حاجی‌آباد و جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد برگزار شد، آسایش و آرامش کنونی کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و عنوان کرد: شما دانشجویان امروز وظیفه دارید که با جهاد علمی دین خود را به انقلاب و شهدای اسلام ادا کنید.


جهانگیری با توجه به اقدامات اخیر دولت تدبیر و امید در کشور گفت: دولت تدبیر و امید طبق قولی که به مردم داده بود توانسته است امروز با اجرا شدن برجام و رفع تحریم‌ها مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.


فرماندار حاجی آباد با مهم برشمردن انخابات پیش رو در کشور افزود: شما دانشجویان وظیفه دارید در تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنید.


فرمانده سپاه حاجی آباد نیز در این یادواره گفت: نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و دشمن هر روز دشمنی خود را از هر زاویه ای به ما نشانه می‌رود، اما ملت ما بابصیرت بوده و با آرمان شهدا و ولایت پیمان بسته است.


امیری کیا بیان کرد: باید با تلاش خود در عرصه علم و ایمان ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا شهدا با نثار جان خود زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم کردند.


وی گفت: هر جامعه ای شهیدان را همچون سایر اموات بداند آن جامعه از بین رفتنی است اما جامعه‌ای که جایگاه شهدا را درک و زنده نگه دارد قطعاً جامعه ای ماندگار و پایدار خواهد بود و از این رو است که باید قدر این شهدا را بدانیم.


این مسئول با بیان اینکه هدف اصلی جنگ به قصد براندازی نظام و انقلاب بود، بیان کرد: شهدا بهترین الگو برای همه ما هستند لذا باید مدیون شهدا بود و برگزاری یادواره اقدامی کوچک در این زمینه است.


این یادواره به همت بسیج دانشجویی شهرستان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته