رسانهها زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهیا کنند
محمد حیدری نارمندی در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا در حاجیآباد با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم بهخصوص دانشگاهیان در انتخابات ۲۸ خرداد و نقش رسانه در جلب مشارکت مردم گفت: یکی از مؤلفههای تأثیرگذار در انتخابات که تأثیر زیادی بر ایجاد شور انتخاباتی دارد، رسانهها هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کووید ـ ۱۹ فضای تبلیغی از فضای واقعی به مجازی نقل مکان کرده و این نقش پررنگتر نیز بوده است؛ بنابراین رسانهها میتوانند در افزایش مشارکت و ایجاد روحیه امیدبخشی به فضای جامعه تأثیرگذار باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجیآباد با بیان اینکه در فضاهای مجازی و رسانهای اخلاقمداری، صداقت، وفاق و رعایت انصاف و قانون سرلوحه کار قرار گیرد، افزود: رسانه و فضاهای مجازی میتوانند تأثیر زیادی در نقش بر آب کردن توطئههای دشمن و معاندان نظام داشته باشند.
حیدری نارمندی مطرح کرد: رسانهها با تولید محتوا، تحلیلهای صحیح و اخبار دقیق میتوانند سد محکمی در مقابل نشر اکاذیب، انتشار خبرهای جعلی و ساختگی باشند.
وی یادآور شد: باید اهمیت انتخابات بهطور مستمر در رسانهها و فضاهای مجازی منعکس شده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهیا شود.
امید دشمنان در ۲۸ خرداد ناامید میشود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجیآباد تبیین کرد: نخستین و مهمترین وظیفه مردم در انتخابات حضور پرشور و بانشاط بوده تا امید دشمنان به یأس تبدیل شود و مردم بهخوبی از مشارکت در انتخابات بهعنوان وظیفه و حق شرعی و تکلیفی آگاهی دارند و این نشاندهنده وفاداری آنان به آرمان انقلاب اسلامی و شهداست.
حیدری نارمندی با بیان اینکه مردم با انتخاب فرد اصلح، دلسوز و توانمند اجازه ندهند انقلاب اسلامی بهدست نااهلان بیفتد، تشریح کرد: انقلاب اسلامی برای مستضعفان است و نخستین دغدغه آن اجرای عدالت در زمینههای معیشتی، اقتصادی، کار و اشتغال بود و امیدوارم روزی فارغالتحصیلان دانشگاهی جذب بازار کار شوند و مردم نگران سفره خود نباشند و معیشتشان تأمین شود.
وی با تأکید بر اینکه هدفمندی یارانه ها باید بهدرستی اجرا شود، همانطور که تورم در همه زمینهها تأثیر داشت، گفت: باید توزیع عادلانه ثروت بین مردم با تورم ارتباط معناداری پیدا کند، چراکه موضوع اقتصاد چنان مهم است که بیش از یک دهه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تقویت اقتصاد، توجه به تولید داخلی و جهش تولید تأکید میکنند، هرچند متأسفانه کمتر به حوزه اقتصاد داخلی و جهش تولید توجه میشود.
انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/
انتهای پیام/