دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1400 - 16:01

رائول محبوب‌ترین گزینه جانشینی زیدان

رائول گونزالز به دلیل روزهای خوشی که برای هواداران رئال مادرید رقم زده، محبوب‌ترین گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان است.
کد خبر : 581747
رائول

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با تأیید جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید این باشگاه تلاش برای جانشینی سرمربی فرانسوی‌اش را آغاز کرده است.


نشریه «مارکا» اعلام کرد با توجه به عملکرد قابل قبول زیدان در رئال مادرید انتخاب جانشین او کار آسانی نخواهد بود. طبق پیش‌بینی‌هایی که شده، رائول گونزالز گزینه اول هدایت لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) محسوب می‌شود. البته که ماسیمیلیانو آلگری و یواخیم لوو هم در میان گزینه‌ها هستند ولی با توجه به محبوبیتی که رائول نزد هواداران دارد و پیش از این هم در تیم‌های پایه رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته، او بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم محسوب می‌شود.


رائول پس از گذراندن دوره‌های مربیگری مدتی در السد قطر سرمربی بود و در سال 2018 هدایت تیم‌های جوانان رئال مادرید را بر عهده داشت. پس از آن وی سرمربی کاستیا شد و توانست این تیم را به رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا سوق دهد. عملکرد خوب رائول در عرصه مربیگری باعث شده تا بسیاری منتظر سرمربیگری او در رئال مادرید باشند. البته که اینتراخت فرانکفورت در هفته‌های اخیر تماس‌های زیادی با ستاره پیشین رئال مادرید داشته تا بتواند از او استفاده کند.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته