دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1400 - 12:11
صباحی‌زاده مطرح کرد؛

چرا دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم صهیونیستی سکوت کرده است؟

جامعه دانشگاهی از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنندرئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه بیان کرد: اگرچه دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم جنایت‌کار صهیونیستی سکوت کرده است؛ اما تا آخر در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.
کد خبر : 581657
صبح+امروز؛+فیلم+تکان_دهنده_+از+سردخانه_های+نوار+غزه+و+کودکان+به+شهادت+رسیده.jpg

محمود صباحی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرلنگه با محکوم کردن جنایات و حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیبونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و شهادت صدها کودک، زن و مرد اظهار کرد: این رژیم با جنایاتش در غزه، چهره واقعی و پلید خودش را نشان داد و جای تأسف دارد که کسی به ندای مظلومیت مردم فلسطین توجه نمی‌کند.


وی اضافه کرد: مردمی که با دستان خالی در حال دفاع از سرزمین خود هستند را تروریسم می‌خوانند و اگر کسی از شهروندان رژیم صهیونیستی کشته شود وامصیبتا سرمی‌دهند و از آن طرف چشم خود را بر کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین می‌بندند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه افزود: غربی‌ها با ابزار رسانه‌ای سعی در القای مظلومیت رژیم صهیونیستی دارند تا تجاوز آنان به خاک مردم فلسطین را قانونی جلوه دهند.


صباحی‌زاده مطرح کرد: اگرچه دنیا در قبال وحشی‌گری رژیم جنایت‌کار صهیونیستی سکوت کرده است، اما تا آخر در کنار مردم مظلوم  فلسطین ایستاده‌ایم.


وی تأکید کرد: کشورهای حامی رژیم صهیونیستی بدانند که افول این رژیم جعلی نزدیک است و وعده الهی حتماً محقق خواهد شد و جامعه دانشگاهی به‌خصوص خانواده دانشگاه آزاد اسلامی مانند سایر آحاد مردم اعلام می‌کنند که در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و از انتفاضه آنان حمایت خواهند کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته