دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1394 - 15:55

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با حضور اعضای هیات رئیسه، استادان و خانواده‌ ایشان برگزار شد.
کد خبر : 58127

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانش آموختگان ورودی سال ۸۸ رشته داروسازی واحد علوم دارویی در مراسمی واقع در سالن فرهیختگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه هیات رئیسه، استادان و خانواده‌هایشان فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.


رئیس واحد علوم دارویی در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته داروسازی با تبریک و ابراز خوشحالی خود به خاطر حضور در این مراسم خطاب به دانش آموختگان گفت: همیشه جشن فارغ التحصیلی مراسمی شاد و شروع مرحله جدیدی از زندگی خواهد بود که پس از آن زندگی شما جهت گیری خواهد کرد، بنابراین مهم این است که در هر مسیری که تعیین می‌کنید، بتوانید دین و وظیفه‌تان را به اجتماع، جامعه و کسانی که در این راه به شما کمک کرده‌اند ادا کنید.


دکتر سید مهدی رضایت با توجه به وظیفه جوانان پس از فراغت از تحصیل و فرا گرفتن علم و دانش افزود: فارغ التحصیلان در هر کشوری به مثابه سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی به شمار می‌روند که با آراستگی به اخلاق و ادامه پژوهش و مطالعات خود می‌توانند سرمنشأ خدمات اجتماعی، فرهنگی و علمی برای میهن اسلامیمان باشند.


رضایت گفت: آن چیزی که شما را از بقیه متمایز می‌کند شخصیت و رفتارتان است و این فرصت مجدد را شما می‌توانید با تجربه، دانش و گذشت زمان بارور‌تر کنید.


از دیگر برنامه‌های این مراسم موسیقی سنتی، قدردانی از استادان و دانشجویان بر‌تر و قرائت سوگندنامه از سوی دکتر زهرا جعفری آذر از استادان پیشکسوت واحد علوم دارویی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته