دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوی:

پیوند میان تئوری و عمل ارتباط مؤثر دانشگاه و مراکز صنعتی را توسعه می‌دهد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خواستار جهت‌دهی پژوهش‌ها در راستای انتقال درست تجربیات به نسل جوان و ارتباط مؤثر دانشگاه و مراکز صنعتی شد.
کد خبر : 58094

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، دکتر علیرضا لطفی در جلسه تجلیل از پژوهشگران بر‌تر واحد خوی با وجه به تاکید مسئولان دانشگاه در زمینه توسعه همه جانبه در مصادیق پژوهشی و توجه بیش از پیش به برقراری ارتباطات علمی برون دانشگاهی در راستای حل مشکلات جامعه و کمک به پیشرفت و توسعه کشور، اظهار کرد: پیوند میان تئوری و عمل ارتباط مؤثر دانشگاه و مراکز صنعتی را توسعه می‌دهد.


وی با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله واحد خوی، مرکز آموزشی سما و دانشکده آموزشی قره ضیاالدین بیان کرد: با لطف خدا و تلاش همه مسئولان توانستم ۵ عنوان رشته در مقطع دکتری شامل تاریخ و تمدن ملل اسلامی، علوم قرآن و حدیث، کشاورزی گرایش زراعت، ریاضی گرایش آنالیز، زبان و ادبیات فارسی و همچنین ۲۶ عنوان رشته در مقاطع کار‌شناسی ارشد که از رشته‌های مورد نیاز این واحد و منطقه بود، جذب کنیم.


وی اهتمام دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد در اجرای طرح تجمیع واحد‌های دانشگاهی را یادآور شد و گفت: اجرای این طرح در این برهه، یک اقدام انقلابی در جهش پیشرفت بیش از پیش این دانشگاه است چراکه این طرح در راستای کوتاه کردن فرایند‌ها و کاهش بروکراسی است و از سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی می‌شود.


لطفی با تأکید بر تقویت بنیه علمی دانشجویان و دعوت از شرکت‌های صنعتی در شهرستان خوی به منظور برقراری ارتباط و تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاهی خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی کامل خود برای تقویت و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های تحقیقاتی دانشجویان و صنایع را دارد.


در این جلسه از ۱۱ پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد خوی با اهدای جوایز تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته