دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم ملی بوکس: دو ملی‌پوش بوکس با هماهنگی مدیر تیم ملی به چین رفتند/ فدراسیون از سفر محرابی و گل‌آرا اطلاع داشت

علیرضا استکی‌گفت: دو ملی‌پوش بوکس برای کسب درآمد با مسوولیت شخصی خودشان در مسابقات بین‌المللی چین شرکت کردند.
کد خبر : 57983

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سفر «سجاد محرابی» و «فروتن گل آرا» دوملی پوش تیم ملی بوکس ایران آن هم بدون هماهنگی با فدراسیون برای حضور در مسابقات چین به این کشور حواشی زیادی را به همراه داشت.


علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در این باره به آنا گفت: «یک دوره مسابقات بین المللی بوکس قرار است در چین برگزار شود که به لحاظ مالی برای بوکسورهایی که در آن شرکت می کنند خوب است. مسوولان برگزاری این مسابقات هم به صورت شخصی برای «محرابی» و «گل‌آرا» دعوتنامه فرستادند که این دو هم برای کسب درآمد به چین رفتند. البته این دو بوکسور بعد از هماهنگی که با مدیر تیم‌های ملی انجام دادند، به مدت سه هفته از تیم ملی مرخصی گرفتند و به این مسابقات رفتند.»


وی ادامه داد: «محرابی و گل‌آرا پیش از سفر به چین به مدیر تیم‌های ملی تعهد دادند و با مسوولیت خودشان به این مسابقات رفتند. اینکه گفته می‌شود فدراسیون بوکس از سفر این دو بوکسور به چین اطلاع نداشت کذب محض است.»


سرمربی تیم ملی بوکس در مورد وضعیت ملی‌پوشان این رشته گفت: «در حال حاضر دور سوم از دومین مرحله اردوی خودمان را پشت سر می‌گذاریم. این اردو از چهارشنبه هفته قبل شروع شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد. از امروز تمرینات سبکی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم تا برای مسابقات انتخابی تیم ملی که دوشنبه برگزار می شود بدن‌هایشان آماده مسابقات شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته