دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1400 - 16:30
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» مجوز چاپ و نشر گرفت

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اشاره به اجازه چاپ کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» عنوان کرد: در این کتاب روش‌های جدید تشخیصی (باکتری‌ها، تک یاخته‌ها، کرم و قارچ‌ها) تدوین شده است.
کد خبر : 578292
دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان

مهدی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان اظهار کرد: کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» تدوین و اجازه چاپ گرفت.


وی اضافه کرد: در این کتاب سعی شده روش‌های جدید تشخیصی (باکتری‌ها، تک یاخته‌ها، کرم و قارچ‌ها) تدوین شده و به آخرین متدهای موجود در این زمینه اشاره شود.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینکه مطالب به صورت کامل از لحاظ نگارشی و علمی ویراستاری شده است، عنوان کرد: این کتاب در ٣٢٤ صفحه و هشت فصل به همراه تصاویر رنگی به منظور آموزش دانشجویان میکروب‌شناسی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی تهیه شده که امیدوارم بتوانند با مطالعه این کتاب، تجربیات مفید ارزشمندی را در این خصوص به دست آورند.


سال‌ها روی کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» تلاش کردم


عبادی بیان کرد: حدود چهار سال بر روی این کتاب زحمت کشیدم و تمام تجربیات ۲۲ ساله خودم را در این زمینه و در جریان آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان که در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی کسب کرده بودم در این کتاب جمع‌آوری کردم که امیدوارم  این مجموعه برای علاقه‌مندان مفید واقع شود.


وی درباره کاربرد کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» مطرح کرد: علاوه بر دانشجویان مامایی و پرستاری، این کتاب برای متخصصان آزمایشگاهی و برای کسانی که در آزمایشگاه‌های تشخیص میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی مشغول به فعالیت هستند کاربرد دارد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تشریح کرد: با توجه به تجربه طولانی تدریس و آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به این نتیجه ساده اما مهم رسیده‌ام که آموزش و پژوهش به‌عنوان دو رکن اصلی و ماهیت وجودی دانشگاه‌ها و مراکز علمی است که امیدوارم با حضور دانشجویان و استادان به این عرصه، فرآیند تولید و کاربردی شدن علوم و تربیت انسان‌های متخصص در جامعه شکل بگیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته