دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1394 - 13:27
معاون دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در واحد تهران شمال خبر داد:

بالا‌ترین امتیاز برگزاری کارگاه ضیافت اندیشه استادان را کسب کرده‌ایم

معاون دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در واحد تهران شمال هدف از برگزاری کارگاه‌های ضیافت اندیشه را تعامل بیشتر استادان در ارتباط با مسایل تربیتی و اتخاذ راهکار مناسب، ارتقای توانمندی علمی و تخصصی برشمرد.
کد خبر : 57817

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام موسی بیات در دومین بخش کارگاه ضیافت اندیشه ویژه اعضای هیأت علمی واحد تهران شمال که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: این کارگاه در دو روز برگزار شده است که در آن دکتر نظری توکلی مدرس دانشگاه درباره اخلاق علمی و حرفه‌ای در نظام تعلیم و تربیت به ارایه مطالب فنی و تخصصی پرداخته است.


وی با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های صورت گرفته و کسب امتیاز بالا یعنی ۹۶ از ۱۰۰ امتیاز موید توفیق این دفتر در برگزاری کارگاه‌های استادان است، ادامه داد: آن دسته از اعضای هیأت علمی که موفق به حضور در ۱۶ ساعت کارگاه شوند، گواهی مربوطه را دریافت خواهند کرد که در ترفیعات علمی آنها حائز اهمیت است.


بیات از سومین کارگاه ضیافت اندیشه استادان خبر داد که مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بهمن ماه برگزار خواهد شد و افزود: برابر مصوبات، جلسات تخصصی شورای راهبردی هم اندیشی اساتید واحد که زیر نظر دفتر نهاد رهبری فعالیت می‌کنند، قرار است با هدف تحلیل مهم‌ترین مسایل منطقه‌ای به ویژه تنش‌های موجود در بین همسایگان کشور و مطامع استکبار در منطقه خاورمیانه، دو نشست تخصصی نیز در بهمن ماه و اسفند ماه برای استادان واحد برگزار شود.


وی همچنین درباره برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در واحد تهران شمال گفت: این موضوع نیز مورد توجه گروه برنامه ریزی دفتر نهاد واحد تهران شمال بوده، به طوری که پس از نشست‌های متعدد با گروه‌های آموزشی، قرار شده است که یک دوره کرسی آزاد اندیشی با محتوای مناظره درباره مسایل دینی و سیاسی از سوی گروه معارف اسلامی برگزار شود که زمان مراسم متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


هفته پیش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد تهران شمال یک دوره جلسه هم اندیشی نیز ویژه استادان این واحد دانشگاهی با حضور حجت الاسلام قمی، مشاور مقام معظم رهبری و معاون امور بین الملل نهاد رهبری برگزار کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته