دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1400 - 10:09
زین‌الدین زیدان:

چلسی تصادفی به نیمه‌نهایی صعود نکرده است/ تساوی عادلانه بود

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: چلسی تصادفی به نیمه‌نهایی صعود نکرده است و تساوی مقابل این تیم عادلانه بود.
کد خبر : 577884
زین‌الدین زیدان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار رفت تیم‌های رئال مادرید و چلسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا چلسی در دیدار برگشت که میزبان است، شرایط بهتری نسبت به نماینده اسپانیا داشته باشد.


زین‌الدین زیدان درباره تقابل تیمش با چلسی به خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست فشار زیادی را تحمل کردیم و به خصوص در دقایق ابتدایی چلسی تیم برتر زمین بود و عملکرد بهتری هم داشت اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم همانند گذشته نمایش خوبی ارائه کنیم.


سرمربی تیم رئال مادرید افزود: تساوی در دیدار با چلسی عادلانه بود و به هیچ‌کدام از دو تیم اجحاف نشد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی ارائه کردند. نمی‌توانم چیز بیشتری از بازیکنانم بخواهم چون شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم ولی برای دیدار برگشت باید بهتر از این عمل کنیم تا بتوانیم به فینال صعود کنیم.


زیدان خاطرنشان کرد: بازی کردن با تیم قدرتمند چلسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساده نیست. این تیم با شایستگی تا این مرحله صعود کرده و به هیچ وجه تصادفی در جمع چهار تیم برتر نیست. با این حال باید برای کسب پیروزی به لندن برویم تا فینالیست شویم.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته