دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده قرارگاه انصار: جنگ روانی از شیوه‌های جدید و کارآمد دشمن علیه ماست‎

فرمانده قرارگاه انصار (مدافعین حرم ) با تاکید بر اینکه جنگ روانی از خطرناک‌ترین جنگ‌های نرم است، گفت: از اثرات جنگ روانی، القاء غم، یأس و نومیدی، ترویج روحیه نفاق و دورویی، تفرقه بین مردم و بازی در آیات الهی و موارد بسیار دیگری است که دشمن اکنون می‌خواهد آن را در بین جوانان ما به راه بیندازد.
کد خبر : 57762

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ عباسقلی احمدزاده در نشست حامیان مدافعان حرم حضرت زینب (س) که با حضور جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از نقش بر آب شدن اهداف آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت اسراییل نیز به خطر افتاد. حذف رژیم صهیونیستی از آرمان‌های حضرت امام و ملت اسلامی بوده است.


احمدزاده، ایران را یکی از بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان برشمرد و افزود: ایران وابسته به اسلام است و یک قدرت بزرگ جهانی است و جهانیان بر این باورند که مقابله نظامی با ایران در توانشان نبوده و مجبورند دست به توطئه‌های تبلیغاتی و جنگ‌های روانی بزنند.


فرمانده سابق سپاه ناحیه میانه اظهار کرد: استکبار برای نابودی، تضعیف و محدود کردن انقلاب اسلامی تاکنون ۴۴ توطئه بزرگ را انجام داد، ولی با درایت حضرت امام و مقام معظم رهبری و مردم غیور ایران، یک به یک آنها خنثی شد و نتوانستند کاری از پیش ببرند.


وی تصریح کرد: آمریکا جنگ نیابتی را از سوی صدام به راه انداخت و جنگ هشت سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کرد، باز به نتیجه‌ای نرسید و در ادامه، چندین سال انواع تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی و تشیع اسلام ناب محمدی با همکاری دیگر کشورهای غربی و آسیایی اعمال کرد.


آمریکا جنگ نیابتی را از سوی صدام به راه انداخت و جنگ هشت سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کرد، باز به نتیجه‌ای نرسید و در ادامه، چندین سال انواع تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و جنگ نرم را بر علیه جمهوری اسلامی و تشیع اسلام ناب محمدی با همکاری دیگر کشورهای غربی و آسیایی اعمال کرد

مدافع حرم حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: زورگویان و دشمنان ما می‌خواهند در این جنگ روانی بر باورهای دینی‌مان نفوذ کرده، نقاط ضعف ما را بزرگ و نقاط قوت ما را کوچک‌تر جلوه دهند، بعد از شکست این نقشه‌ها، بحث شورای رهبری را پیش کشیدند.


احمدزاده، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را فرا‌تر از مرز‌ها و حتی مطرح در سازمان بین المللی عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام دیگر بر توانمندی ما پی برده و نمی‌توانند بر کشور ایران جسارتی بکنند در حالی که برخی در داخل کشور هنوز به این باور نرسیده‌اند که دنیا بروی ما حساب ویژه‌ای باز کرده است.


وی با بیان اینکه سیاست کشور آمریکا اینست که امنیت اسراییل را عربستان تامین کند، ادامه داد: تشکیل گرو‌های تروریستی تکفیری، داعش و طالبان در منطقه، با هدف ازبین بردن دین اسلام، باعث ناامنی دیگر کشورهای اسلامی شده است و گروه داعش در سال ۲۰۱۳ با تشکیل کلاس‌های قرآن از ۸۰ کشور اسلامی و غیراسلامی با القای اینکه شیعه در جمع شما سرطان است به وجود آمده است.


فرمانده قرارگاه انصار بیان کرد: مشکل جهان اسلام شیعه است، آنها می‌دانند که ما بر اعتقادات دینی و مذهبی خود راسخ هستیم و جوانان ما زیر پرچم اسلام و امام حسین (ع)، علیه کفر و شرک به مبارزه خواهند پرداخت و اسکتبار به خاطر جهاد علیه اسلام ناب و تشیع به جنگ ما آمده است.


وی تاکید کرد: خون ما از خون و روح ما از روح امام حسین (ع) است. آنها می‌خواهند حلقه اتصال ما را از بین ببرند ولی به برکت تدبیر مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه قدس، مقاومت زنده و پویاست و نفوذ ما در منطقه بسیار وسیع و گسترده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب