دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1394 - 11:00

معاون اداری مالی دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد پرند منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، دکتر فرشید فرزاد را به سمت معاون اداری و مالی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.
کد خبر : 57754

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد قمی در مراسم معارفه وی و تکریم معاون سابق اداری مالی واحد پرند با قدردانی و تشکر از تلاش و خدمات دکتر مسعود سیم‌خواه معاون سابق اداری و مالی اظهار کرد: وی از شخصیت‌های علمی و اجرایی پرسابقه دانشگاه است که با توجه به اشتغالات علمی در دوره مدیریتی خود، همکاری بسیار خوبی با این جانب و حوزه‌های مختلف داشته و کارنامه مناسبی را از خود به جا گذاشته است.


رئیس واحد پرند با معرفی فرزاد به عنوان معاون جدید اداری و مالی این واحد بیان کرد: با توجه به سنگینی کار در حوزه اداری و مالی و ضرورت پوشش دادن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، فرشید فرزاد از اعضای هیات علمی گروه کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات که سابقه معاونت آموزش واحد پرند و ریاست دانشگاه آزاد واحد رباط کریم و... را داشتند و از سویی دارای تخصصی مرتبط با این حوزه هستند، برای ادامه روند اصلاح ساختار و اجرای سیاست‌های معاونت اداری و مالی دانشگاه انتخاب شدند.


وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور وی با انرژی و توان بیشتری روند امور به پیش رود.


معاون جدید اداری و مالی واحد پرند هم با قدردانی و تشکر از حسن اعتماد قمی اظهار کرد: خدمت رسانی به حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پژوهش از اولویت‌های کاری این جانب است و امیدوارم با قانونمندی و استفاده از تجربیات گذشته به عنوان یک منبع آگاهی و با برنامه ریزی‌های هدفمند و دوری کردن از تصمیمات آنی سیستمی را سازماندهی کنیم که بدون وابستگی به اشخاص فعالیت خود را به صورت مطلوب پیش ببرد.


در این جلسه همچنین دکتر سعید ذاکر بستان آباد معاون پژوهش و فناوری اطلاعات واحد، حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی معاون دانشجویی – فرهنگی واحد نیز در سخنانی از تلاش‌ها و خدمات دکتر مسعود سیم خواه تشکر و قدردانی کردند.


در پایان جلسه با اهدای لوح به مسعود سیم خواه از تلاش‌ها و زحمات وی قدردانی و برای وی موفقیت آرزو شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته